To νούμερο ένα φαγητό για πρωινό για κάθε μέρα που κάνει την απώλεια βάρους παιχνιδάκι

Με απλά υλικά κατευθείαν από την κουζίνα μας.
Rockaa via Getty Images

Η επιλογή ενός υγιεινού πρωινού κάθε μέρα, ενδέχεται να μας φαίνεται μεγάλη και χρονοβόρα πρόκληση. Ειδικά όταν στην αγορά διατίθενται τόσα πολλά «βολικά», και ίσως για κάποιους αρκετά νόστιμα, επεξεργασμένα τρόφιμα και σνακ που μας προκαλούν να τα γευτούμε μέσα από το ντουλάπι ή το ράφι του σούπερ μάρκετ.

Ωστόσο, εάν και εφόσον προσπαθούμε να χάσουμε βάρος, είναι απαραίτητο να αντικαταστήσουμε τις επεξεργασμένες τροφές όπως τα δημητριακά με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη με «πραγματικά» γεύματα, γεμάτα θρεπτικά συστατικά. Και ευτυχώς, δεν είναι ανάγκη να ανατρέξουμε στα βιβλία μαγειρικής και τις πολύπλοκες συνταγές του διαδικτύου προκειμένου να ετοιμάσουμε ένα χορταστικό πρωινό στην κουζίνα μας. Οι διατροφολόγοι συμφωνούν ως προς το εξής: Στην κάπως επίπονη διαδικασία της προσπάθειας απώλειας βάρους, το ιδανικό πρωινό για την κάθε μέρα είναι μια ομελέτα λαχανικών.

Παρά το γεγονός ότι σε σχέση με ένα μπολ δημητριακών με γάλα χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο για να ετοιμαστεί, η διατροφολόγος Λίζα Ρίτσαρντς, δημιουργός της The Candida Diet, επισημαίνει ότι μια ομελέτα λαχανικών αποτελεί ένα από τα κορυφαία γεύματα εφόσον στόχος μας είναι η απώλεια βάρους.

Το αυγό περιέχει 14 απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α, Β, D και Ε, ενώ αποτελεί και κορυφαία πηγή ασβεστίου, σεληνίου και ιωδίου. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε χολίνη, η οποία βοηθά στην υγιή ανάπτυξη του εγκεφάλου, ενώ διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην οικοδόμηση των μεμβρανών των κυττάρων, επηρεάζοντας μια σειρά από ζωτικές λειτουργίες μέσα στο σώμα.

Η χολίνη όχι μόνο βοηθά την υγιή ανάπτυξη του εγκεφάλου, αλλά συμβάλλει στην καλή ηπατική λειτουργία και το μεταβολισμό. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος για τον οποίο μας βοηθά να χάσουμε βάρος. Επιπλέον, τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεϊνες, με αποτέλεσμα να μας κρατούν χορτάτους για περισσότερες ώρες. Έτσι, για ένα σημαντικό διάστημα, περιορίζουν τις λιγούρες, κρατώντας τα επίπεδα των θερμίδων που προσλαμβάνουμε ημερησίως σε ένα ισορροπημένο επίπεδο.

Και αν νομίζουμε πως το να τρώμε ομελέτα με λαχανικά κάθε μέρα θα καταλήξει βαρετό, αρκεί αν σκεφτούμε ότι τα λαχανικά και οι συνδυασμοί με τους οποίους μπορούμε να πειραματιστούμε είναι άφθονοι. Από τις ντομάτες και τις ελιές μέχρι το σπανάκι, το μπρόκολο ή και τα μανιτάρια, οι εναλλακτικές που έχουμε στη διάθεσή μας είναι άφθονες. Ας τις δοκιμάσουμε, προσφέροντας στον οργανισμό μας ένα πρωινό γεμάτο θρεπτικές ουσίες και φυτικές ίνες.

Πηγή: msn

Πήγαινε στην αρχική σελίδα
Προτείνετε μια διόρθωση