marketinyk

Και εκτόξευσε την αγορά των ανθρακούχων αναψυκτικών σε δυσθεώρητα ύψη.
Όταν το έμφυλο μάρκετινγκ μπαίνει και στην βιομηχανία των αλκοολούχων ποτών.
Είναι οι άνθρωποί σας, που μπορούν και πρέπει να γίνουν οι καλύτεροι πρεσβευτές σας.
Στην πραγματικότητα δεν αποφασίζουμε με βάση τη λογική, αλλά με το συναίσθημα - τον φόβο, τη συγκίνηση, το αίσθημα της ασφάλειας που νιώθουμε κάθε φορά.
Εάν δεν διαφυλάξουμε και δεν βελτιώσουμε την αξία του τουριστικού μας προϊόντος θα αρχίζει να φθίνει, και αυτό ήδη γίνεται σε εδραιωμένους προορισμούς.
Λόγω επαγγέλματος είμαι εξαιρετικά ευαισθητοποιημένος σε θέματα πωλήσεων, μάρκετινγκ αλλά και εξυπηρέτησης πελατών. Έτσι
Περίπου 16 κιλά Nutella για μια μπάλα ποδοσφαίρου κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ
(Διαβάστε το πρώτο μέρος του άρθρου εδώ). Κορυφαίες προκλήσεις εταιρικής καινοτομίας. Ο αείμνηστος Peter Drucker, ένας από