«Athens. The city is the museum»: προορισμός για όλο τον χρόνο

Κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού, του Δήμου Αθηναίων και της Google.
Open Image Modal
Κώστας Μπακογιάννης Δήμαρχος Αθηναίων, Πέγκυ Αντωνάκου Γενική Διευθύντρια Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Βασίλης Κικίλιας Υπουργός Τουρισμού
Υπουργείο Τουρισμού

Τη δυνατότητα να εξερευνήσουν οι επισκέπτες την Αθήνα, με έναν νέο τρόπο, περπατώντας, να ανακαλύψουν την αθηναϊκή σκηνή της τέχνης του δρόμου, τις ποικίλες γευστικές εμπειρίες, τη μουσική, την αρχιτεκτονική και πολλές από τις λιγότερο γνωστές γειτονιές της μέσα από αυθεντικές ανθρώπινες ιστορίες, έχουν μέσω μιας νέας, κοινής πρωτοβουλίας του Υπουργείου Τουρισμού, του Δήμου Αθηναίων και της Google.

Το πρόγραμμα «Athens. The city is the museum», δημιουργεί τις προϋποθέσεις ανάδειξης της πρωτεύουσας σε έναν τουριστικό προορισμό, ιδανικό για όλο τον χρόνο.

Μέσω του athens.withgoogle.com, οι χρήστες μπορούν να επιλέξει κάποιες από τις προτεινόμενες διαδρομές της εφαρμογής, καθώς εμφανίζεται ένας χάρτης που έχει έναν περίπατο με πινέζες, οι οποίες αντιστοιχούν σε προτεινόμενες στάσεις και αυτές με τη σειρά τους σε ηχητικό περιεχόμενο. Μια διακεκομμένη γραμμή, όπως ακριβώς στο Google Maps, θα τον καθοδηγεί από το ένα σημείο στο άλλο, ενώ θα έχει επίσης τη δυνατότητα να επιλέγει οποιαδήποτε στάση κατά μήκος της διαδρομής και αυτόματα θα γίνεται ανακατεύθυνση προκειμένου να φτάνει απευθείας στο σημείο της επιλογής του.

«H σημερινή ανακοίνωση έρχεται σε συνέχεια της στρατηγικής συνεργασίας που έχουμε ξεκινήσει με την Google για τον βιώσιμο τουρισμό από τον Απρίλιο του 2022. Η συνεργασία αυτή ξεκίνησε από τους επαγγελματίες του τουρισμού των οποίων η εκπαίδευση σε βιώσιμες πρακτικές βρίσκεται σε εξέλιξη με πάνω από 2000 ξενοδόχους να έχουν περάσει από τις σχετικές εκπαιδεύσεις της Google και του GSTC και πάνω από 500 ξενοδοχεία να προβάλλουν ήδη την πιστοποίηση βιωσιμότητάς τους στην Google. Σήμερα περνάμε και στον τομέα της ταξιδιωτικής εμπειρίας με μια καινοτόμα πρωτοβουλία που ανοίγει την Αθήνα στους επισκέπτες που θα θέλουν να βιώσουν τον ρυθμό της πόλης και να ανακαλύψουν λιγότερο φωτισμένες γωνιές με ένα σύγχρονο και καινοτόμο τρόπο, που παραπέμπει όμως ταυτόχρονα στην πραγματική γνωριμία με ένα τόπο, την ιστορία του και τους κατοίκους του», ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.

Ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, επισήμανε ότι: «Η Αθήνα δεν είναι μόνο οι εντυπωσιακές αρχαιότητές της και τα υπέροχα μουσεία της. Ολόκληρη η πόλη είναι ένα μοναδικό, ζωντανό, ανοιχτό, διαδραστικό, τεράστιο μουσείο που προσφέρει εκατοντάδες «σκηνές», «εκθέματα» και εμπειρίες στους επισκέπτες της όλο τον χρόνο. Το This is Athens, ο επίσημος οδηγός της πόλης, συγκεντρώνει όλα τα «εργαλεία» που βοηθούν τους επισκέπτες αλλά και όλους εμάς, να δούμε, να γευτούμε, να βιώσουμε την πόλη μέσα από ξεχωριστές, πραγματικές και ουσιαστικές εμπειρίες. Επανασυστήνουμε την Αθήνα ως έναν εκπληκτικό αστικό προορισμό με σπουδαία ιστορία, αλλά και ως ένα σύγχρονο προορισμό που μοιράζεται μοναδικά βιώματα με κατοίκους και επισκέπτες. Μια πόλη που αξίζει κανείς να επισκέπτεται όλο τον χρόνο!».

«H Αθήνα είναι μια πόλη που δημιουργεί εμπειρίες, συναισθήματα, συγκινήσεις και που περιμένει τον κόσμο να την ανακαλύψει. Η αύρα της, η γεμάτη ζωντάνια αγορά της, το υπέροχο φαγητό σε κάθε γειτονιά είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που συνθέτουν ένα ζωντανό μουσείο, το οποίο αποκαλύπτεται και συνυπάρχει με την ξακουστή ιστορική κληρονομιά της», ανέφερε η γενική διευθύντρια της Google για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, Πέγκυ Αντωνάκου.

«Το “Athens. The city is the museum” είναι το δημιουργικό αποτέλεσμα της κοινής μας προσπάθειας να δούμε την Αθήνα μέσα από μια διαφορετική οπτική γωνία: την εικόνα μιας σύγχρονης και διαρκώς εξελισσόμενης πόλης, με μοναδικές, ανεξερεύνητες πλευρές και με τις αυθεντικές ιστορίες των κατοίκων της, που ξεδιπλώνονται μέσα από αυτή τη νέα διαδικτυακή εμπειρία. Μέσα από τους ηχητικούς περιπάτους που σχεδιάσαμε καλούμε τους επισκέπτες της να γνωρίσουν την Αθήνα σε βάθος και να έχουν περισσότερους λόγους να την επισκέπτονται όλο τον χρόνο, δημιουργώντας κάθε φορά μοναδικές αναμνήσεις», τόνισε ο εκτελεστικός διευθυντής του Google Creative Lab σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, Στηβ Βρανάκης.