Αγωγή 260.000 ευρώ κατά Λυμπερόπουλου από την (taxi)Beat. Πώς απαντά ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ

Αγριεύει ο πόλεμος (taxi)Beat-Λυμπερόπουλου. Του ζητάνε 260.000€ με αγωγή. Πώς απαντά ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, τι λέει η εταιρεία
|
Open Image Modal
Alkis Konstantinidis / Reuters

Αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση κατά του προέδρου του ΣΑΤΑ υπέβαλλε η εταιρεία Βeat (πρώην Taxibeat) κάνοντας λόγο για διασπορά ανυπόστατων, ψευδών και υβριστικών σχολίων του κ.Ευθύμιου Λυμπερόπουλο. Ζητά δε το ποσό των 260.000 ευρώ ως αποζημίωση για τη βλάβη που υπέστη η εταιρεία και δηλώνει πως τα χρήματα θα διατεθούν σε κοινωφελείς σκοπούς.  Η υπόθεση θα συζητηθεί στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών στις 7 Ιουνίου.

Η HuffPost Greece επικοινώνησε με τον κ.Λυμπερόπουλο που είναι και πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί ο οποίος σχολιάζοντας την νομική αυτή ενέργεια στην οποία προέβη η εταιρεία υποστήριξε πως «πρόκειται για μια πολυεθνική η οποία έχει τη στήριξη της αντιπολίτευσης και είναι ξεκάθαρο πως δεν θέλει να λειτουργήσει βάσει των όσων προβλέπει ο νόμος».

Αρνήθηκε δε τις κατηγορίες που του απευθύνει η Beat στο κείμενο της πολυσέλιδης αγωγής λέγοντας: «Δηλαδή είναι συκοφαντική δυσφήμιση όταν λέμε πως δεν μπορεί να λειτουργεί χωρίς να έχει συνάψει συμβάσεις με τους οδηγούς των ταξί ή όταν λέμε πως δεν μπορεί να εισπράττει μέσω τρίτου; Που είναι η συκοφαντία εδώ; Με τη στάση μας προστατεύουμε το δημόσιο συμφέρον».

Όπως διευκρίνισε, θα περιμένει να συζητηθεί και να ψηφιστεί στη Βουλή το προσεχές διάστημα το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών που θέτει νέους κανόνες στην δραστηριοποίηση σε εταιρείες όπως η Beat και η Uber και ακολούθως θα εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο θα απαντήσει στην αγωγή της εταιρείας.

Τονίζει πάντως πως είναι «αξιοπερίεργο πως η Beat κατέθεσε αγωγή σε εμένα προσωπικά και όχι στον ΣΑΤΑ ή την Ομοσπονδία τις θέσεις των οποίων εκπροσωπώ με έγκριση από τα Διοικητικά Συμβούλια. Και να θυμίσω πως τα ίδια επιχειρήματα που προβάλω εγώ για την εταιρεία προβάλλει και ο υπουργός ο κ.Σπίρτζης. Αγωγή όμως δεν έκαναν ούτε στον ΣΑΤΑ ούτε στον υπουργό».

Σημειώνεται πως της αγωγής είχε προηγηθεί εξώδικη διαμαρτυρία της εταιρείας προς τoν κ.Λυμπερόπουλο στην ίδια νομική βάση και εφόσον ο ίδιος δεν ανασκεύασε, αποφασίστηκε να υποβληθεί αγωγή. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, στην αγωγή της η εταιρεία υποστηρίζει πως έπεσε θύμα δυσφήμισης εξαιτίας των «ανυπόστατων» δηλώσεων του κ. Λυμπερόπουλος για φοροδιαφυγή, ανυπαρξία σαφούς νομικής υπόστασης στην Ελλάδα, παράνομη λειτουργία χωρίς να τηρούνται οι κανόνες της αγοράς ταξί, διατήρηση offshore όπου καταλήγουν τα έσοδα της εταιρείας τα οποία παράγονται στη χώρα μας.

«Όλα αυτά παρά το γεγονός πως η εταιρεία έχει ελεγχθεί οικονομικά-και μάλιστα πρόσφατα- και δεν βρέθηκε τίποτε επιλήψιμο και παρά το γεγονός πως δεν έχει καμία από τις υποχρεώσεις τις οποίες επικαλείται ο κ.Λυμπερόπουλος, βάσει της μέχρι τώρα κείμενης νομοθεσίας» σχολιάζουν στην HuffPost Greece κύκλοι της Beat. 

Όπως τονίζουν δε, εξαιτίας του μπαράζ δυσφημιστικών σχολίων του κ.Λυμπερόπουλου η Beat παρουσίασε μια πρωτοφανή για τη μέχρι σήμερα πορεία της στασιμότητα στον αριθμό των οδηγών ταξί με τους οποίους συνεργάζεται - κυρίως του τρεις τελευταίους μήνες του 2017- ενώ έγινε και για πρώτη φορά δέκτης πολλών αρνητικών-επικριτικών σχολίων από πελάτες της, στη βάση πάντα της επιχειρηματολογίας του κ.Λυμπερόπουλου.

Αξίζει δε να σημειωθεί πως ήταν συνειδητή η επιλογή της εταιρείας να υποβάλει αγωγή προσωπικά στον κ.Λυμπερόπουλου και όχι στην Ομοσπονδία ή στο ΣΑΤΑ το οποίο εκπροσωπεί αφού σύμφωνα με πληροφορίες «αφενός δεν θέλουμε φέρουμε σε δύσκολη θέση οδηγούς ταξί με τους οποίους συνεργαζόμενα ή μπορεί να συνεργαστούμε στο μέλλον και αφετέρου πιστεύουμε ότι ο κ.Λυμπερόπουλος εξυπηρετεί ξεκάθαρα μια δική του ατζέντα και όχι το δημόσιο συμφέρον και τους συναδέλφους του όπως υποστηρίζει».