«Με ενδιέφερε μια ιστορία για τις διαπροσωπικές σχέσεις» - Ο δημιουργός του «Love Life» στην HuffPost

Ο Σαμ Μπόιντ μιλά για τη δημιουργία της σειράς, τις Αννα Κέντρικ και Λέσλι Μάνβιλ, τη διαφορετικότητα και τη δεύτερη σεζόν.
|
Open Image Modal
Η Αννα Κέντρικ πρωταγωνιστεί στη σειρά του Σαμ Μπόιντ, «Love Life»
Youtube

Στις 27 Μαΐου 2020, μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα έκανε πρεμιέρα, προσθέτοντας ακόμα ένα κανάλι στη διεθνή αγορά των streaming υπηρεσιών. Το HBO Max είναι προϊόν της αμερικανικής εταιρείας μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας WarnerMedia, με περιεχόμενο κλασικές και νεότερες ταινίες και σειρές από δίκτυα όπως το HBO, το CW, τη Warner Bros, καθώς και πρωτότυπο υλικό. Ανάμεσα στις σειρές που εμφανίστηκαν στην ταινιοθήκη της πλατφόρμας με την ίδρυσή της, ήταν και το «Love Life», μια δημιουργία του Σαμ Μπόιντ («In A Relationship», «Flower»), με πρωταγωνίστρια την Αννα Κέντρικ («Pitch Perfect», «Into the Woods», «Up In The Air») και παραγωγή των Κέντρικ και Πολ Φέιγκ. Η σειρά προβάλλεται στην Ελλάδα στους on demand καταλόγους της COSMOTE TV

Πρόκειται για μια ρομαντική κομεντί, ιδανική για binge-watching, η οποία εστιάζει στην σύνδεση του κεντρικού χαρακτήρα με τους ανθρώπους που αλληλοεπιδρά στη ζωή του και όχι απλά στην αναζήτηση για αγάπη. «Με ενδιέφερε περισσότερο να πω μια ιστορία στην οποία απλά βλέπουμε την ανθρώπινη σύνδεση σε ένα πρωταρχικό επίπεδο, έχω αυτό τον χαρακτήρα που τυχαίνει να είναι γυναίκα και δεν είναι απελπισμένη για έρωτα ή για κάποιον άνδρα. Η ιστορία αφορά στο πώς οι άνθρωποι επιθυμούν να έρχονται πιο κοντά και το πώς αυτές οι διαπροσωπικές συνδέσεις είναι o,τι έχουμε», λέει ο Μπόιντ στη HuffPost.

Η πρώτη σεζόν του «Love Life» αποτελείται από 10 επεισόδια, το καθένα από τα οποία επικεντρώνεται σε μια διαφορετική ρομαντική σχέση. Η σειρά παρουσιάζει τις καλές και άσχημες στιγμές μεταξύ δυο ατόμων με ρεαλιστικό τρόπο, χωρίς υπερβολή στο σενάριο και εξιδανίκευση του έρωτα. Η ιστορία ακολουθεί την Ντάρμπι Κάρτερ (Κέντρικ), μια νεαρή γυναίκα που ζει στη Νέα Υόρκη και συγκατοικεί με την καλύτερή της φίλη Σάρα (Ζόι Τσάο), τον σύντροφο της Σάρα, Τζιμ (Πήτερ Βακ) και ακόμα μια φίλη, την Μάλορι (Σάσα Κόμπερ). Η ηρωίδα ονειρεύεται μια δουλειά στο χώρο της τέχνης και ψάχνει την ουσία στις φιλικές και ερωτικές της σχέσεις. Ένα από τα επιτυχημένα στοιχεία στο σενάριο είναι η εξέλιξη της πρωταγωνίστριας καθώς βιώνει σημαντικές εμπειρίες ανά τα χρόνια. Ο δημιουργός του «Love Life» δίνει στους θεατές ένα υπόβαθρο σε ορισμένες πτυχές του χαρακτήρα της Ντάρμπι, μέσα από αναδρομές στο παρελθόν και τα παιδικά/εφηβικά της χρόνια. Μερικά επεισόδια κάνουν άλματα στο χρόνο για μια πιο γρήγορη πλοκή χωρίς φλυαρία, ενώ υπάρχουν κι εκείνα που έχουν πιο αργό ρυθμό για να δώσουν περισσότερο χώρο στα πρόσωπα και την καθημερινότητά τους.

Το HBO Max έχει ήδη ανανεώσει τη σειρά για δεύτερη σεζόν που θα διαφέρει κατά κάποιο τρόπο από την πρώτη, θα παραμείνει όμως πιστή στη δομή που την γνωρίσαμε. Ο Σαμ Μπόιντ μιλά στη HuffPost για τη δημιουργία του «Love Life», την επιλογή της ηρωίδας, τη διαφορετικότητα στη σειρά και το σενάριο του επόμενου κύκλου επεισοδίων.

Τι σας ενέπνευσε ώστε να παρουσιάσετε μια ιστορία με θέμα την αναζήτηση σύνδεσης μεταξύ ατόμων, σε ένα σύγχρονο κόσμο όπου η διατήρηση κάθε είδους σχέσης είναι δύσκολη, κυρίως εξαιτίας τεχνολογικών και άλλων παραγόντων;

Πάντα με ενδιέφερε να γράφω για τις σχέσεις των ανθρώπων και να προσπαθώ να το κάνω με ένα πιο αυθεντικό τρόπο, σε σύγκριση με αυτόν που συνήθως βλέπουμε σε ιστορίες αγάπης και ρομαντικές κωμωδίες στον κινηματογράφο ή την τηλεόραση. Έτσι, ένα μεγάλο κομμάτι οφείλεται στην επιθυμία μου να διερευνήσω τις σχέσεις σε ένα κάπως πιο θεμελιώδες ανθρώπινο επίπεδο - χωρίς να ακούγομαι απαιτητικός - όπου ασχολούμαι λιγότερο με θέματα όπως: «θα βρει το κορίτσι τον μοναδικό σύντροφο;» και όλα τα τυπικά των ρομαντικών κωμωδιών. Με ενδιέφερε περισσότερο να πω μια ιστορία στην οποία απλά βλέπουμε την ανθρώπινη σύνδεση σε ένα πρωταρχικό επίπεδο, έχω αυτό τον χαρακτήρα που τυχαίνει να είναι γυναίκα και δεν είναι απελπισμένη για έρωτα ή για κάποιον άνδρα. Η ιστορία αφορά στο πώς οι άνθρωποι επιθυμούν να έρχονται πιο κοντά και το πώς αυτές οι διαπροσωπικές συνδέσεις είναι o,τι έχουμε.

Πραγματικά προέκυψε απλά από μια δομημένη ιδέα μου: αισθάνθηκα ότι ένας ενδιαφέρον τρόπος για να κοιτάξω στη ζωή κάποιου θα ήταν αν την «έσπαγα» σε επεισόδια, όπου κάθε επεισόδιο ακολουθεί μια από τις σχέσεις του. Ήταν κατά κάποιο τρόπο η παρουσίαση της ζωής ενός προσώπου μέσα από την αφήγηση μικρών ιστοριών καθώς και ιστοριών άλλων χαρακτήρων. 

Γιατί θελήσατε να αφηγηθείτε την ιστορία από την οπτική ενός γυναικείου κεντρικού χαρακτήρα;

Υπάρχουν μερικοί λόγοι γι‘αυτό. Συχνά με ελκύει να γράφω για γυναικείους χαρακτήρες. Προσωπικά ενδιαφέρομαι περισσότερο να γράφω γι’ αυτούς. Νομίζω ότι κατά ένα μέρος οφείλεται στο ότι είμαι άνδρας, ίσως υπάρχει περισσότερο μυστήριο. Υπάρχει κάποιο είδος μεγαλύτερης ενσυναίσθησης, άσκησης στο να γράφεις για μια γυναίκα, σε αντίθεση με το να γράφεις για έναν άνδρα. 

Από τη μία, μου είναι πιο διασκεδαστικό και ενδιαφέρον γιατί μπορώ πραγματικά να προσπαθήσω να βάλω τον εαυτό μου στη θέση κάποιου άλλου και νομίζω, ειδικά γράφοντας για καταστάσεις που βρίσκονται τόσο κοντά στον κόσμο και τη ζωή μου όσον αφορά στην ηλικία των χαρακτήρων και στα μέρη που ζουν και αυτά που κάνουν, είναι για εμένα ένα καλό «μαξιλάρι» έτσι ώστε να μην αισθάνομαι σαν να γράφω για τον εαυτό μου. Είναι πάντα πιο ενδιαφέρον να προσπαθώ να βάζω κομμάτια του εαυτού μου στους χαρακτήρες της σειράς. Το γεγονός ότι πρέπει να διαμορφώσω τον χαρακτήρα, εφόσον η ηρωίδα δεν είμαι εγώ, είναι πολύ χρήσιμο στο γράψιμο και το κρατά πολύ ενδιαφέρον. Αν είμαστε αρκετά τυχεροί να γυρίσουμε πολλές σεζόν, νομίζω ότι κάποια στιγμή σίγουρα θα θελήσουμε να ακολουθήσουμε τη ζωή ενός ήρωα.

Open Image Modal
Ο δημιουργός και σκηνοθέτης του «Love Life», δίνει οδηγίες στην Αννα Κέντρικ, κατά τη διάρκεια γυρισμάτων τον Αύγουστο του 2019 στη Νέα Υόρκη.
RW/MediaPunch/IPx

Στη σειρά υπάρχει διαφορετικότητα. Τι σημαίνει για εσάς η εκπροσώπησή της στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο και ποια μηνύματα θέλετε να περάσετε μέσα από τη δουλειά σας;

Νομίζω ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό και για εμάς αφορούσε στην προσπάθεια να φτιάξουμε ένα σύνολο που να μοιάζει με τον πραγματικό κόσμο. Ειδικά επειδή η σειρά διαδραματίζεται στη Νέα Υόρκη, θέλαμε να αντανακλά την πραγματική διαφορετικότητα που υπάρχει εκεί. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που συνεργάζομαι με την Άννα, προφανώς επειδή είναι τόσο ταλαντούχα και κάνει τόσο απίστευτη δουλειά, αλλά και επίσης επειδή έχοντας έναν λευκό κεντρικό χαρακτήρα, γνώριζα ότι ήταν ιδιαίτερα σημαντικό το σύνολο γύρω από αυτόν να είναι πραγματικό και διαφορετικό.

Για μένα, όλα αφορούν στην προσπάθεια να κάνω τις καταστάσεις να μην φαίνονται συμβατικές και να έχω χαρακτήρες όπως ο Ζιν Χα που υποδύθηκε τον Ογκι και ήταν απίστευτος στο ρόλο. Πρόκειται για έναν χαρακτήρα που είχα γράψει ως Αμερικανοκορεάτη από την αρχή. Αλλά το να μπορώ να έχω ένα ερωτικό ενδιαφέρον που προέρχεται από την Κορέα/Αμερική σε μια ρομαντική κωμωδία, μου φάνηκε αληθινό και σωστό. Ψάχνω πάντα τρόπους για να γράψω και να στελεχώσω τη σειρά έτσι ώστε να αντιπροσωπεύει τον πραγματικό κόσμο αλλά ταυτόχρονα να γνωρίζει τα όρια της. 

Είναι επομένως ένας συνδυασμός κατασκευής ενός κόσμου που μοιάζει πραγματικός με εμφανή διαφορετικότητα και αυθεντικότητα, αλλά επίσης με τα όρια που αναγνωρίζω, βασισμένα στην μέχρι τώρα εμπειρία μου. Επιπλέον, συνεργάζομαι με ανθρώπους που προέρχονται από διαφορετικό υπόβαθρο και τους ενθαρρύνω να αναδείξουν τον εαυτό τους, ώστε να μπορούμε να παρουσιάσουμε διαφορετικά πράγματα. Ίσως να μετριάζω λίγο και να καθοδηγώ τον τόνο και την ατμόσφαιρα της σειράς, βοηθάω όμως άλλους ανθρώπους να πουν τις ιστορίες τους, γνωρίζοντας ότι υπάρχουν ένα δισεκατομμύριο ιστορίες που μπορώ να πω για τον εαυτό μου.

Μπορείτε να μας περιγράψετε τη διαδικασία επιλογής της Άννα Κέντρικ ως πρωταγωνίστρια και της Λέσλι Μάνβιλ ως αφηγήτρια;

Νιώθω πολύ τυχερός που μπόρεσα να δουλέψω και με τις δύο. Με την Άννα ήταν απλά μεγάλη τύχη. Ο ατζέντης μου ανταποκρίθηκε άμεσα στο σενάριο που έγραψα για το πρώτο επεισόδιο και η Άννα, που εκπροσωπείται από το ίδιο πρακτορείο με μένα, το διάβασε και είπε ότι ήθελε να συμμετάσχει - αυτό συμβαίνει πολύ σπάνια. Ήταν μια σειρά τυχερών γεγονότων που συνέβησαν μαζί. Από την πρώτη στιγμή που ήρθε στην ομάδα, αποτέλεσε ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της συνεργασίας, διαμορφώνοντας αυτό τον χαρακτήρα και κατανοώντας ποιες ιστορίες θα λέγαμε κατά τη διάρκεια της σεζόν. Ήταν απίστευτο να δουλεύεις μαζί της.

Οσον αφορά τη Λέσλι Μάνβιλ... η ιδέα της αφήγησης στη σειρά υπήρχε ήδη,  είναι ένα από τα πρώτα στοιχεία που συμπεριέλαβα στην πρώτη εκδοχή του σεναρίου του πιλότου. Υπήρχαν διαφορετικές εκδοχές για τις οποίες συζητήσαμε για τον ήχο της φωνής και κατά κάποιο τρόπο «κολλήσαμε» στην ιδέα να είναι μια Βρετανή ηθοποιός. Δεν θέλαμε να μοιάζει σαν χαρακτήρας της σειράς. Κατά τη διαδικασία επιλογής για τον αφηγητή σκέφτηκα αμέσως τη Λέσλι, ήμουν τόσο ενθουσιασμένος όταν της το είπα, ελπίζοντας ότι θα συμμετάσχει και πράγματι το έκανε. Είμαι θαυμαστής της εδώ και πολλά χρόνια και είχαμε συνεργαστεί μόνο μέσω Skype, πριν την πανδημία. Ήταν καταπληκτική η δουλειά μαζί της.

Open Image Modal
Η Αννα Κέντρικ στα γυρίσματα της σειράς του HBO Max, «Love Life» - Αύγουστους 2019, Νέα Υόρκη.
RW/MediaPunch/IPx

Η σειρά στριμάρει στο HBO Max. Πώς είναι να δουλεύει κανείς για μια τόσο μεγάλη πλατφόρμα;

Είναι αστείο γιατί όταν πουλήσαμε τη σειρά, ο διευθυντής του HBO Max ήξερε ότι ξεκινούσαν μια streaming υπηρεσία, αλλά δεν την είχαν ονομάσει ακόμα. Ήμασταν πραγματικά ενθουσιασμένοι που βρισκόμασταν στην αρχή μιας τέτοιας συγκυρίας μόνο και μόνο με το γεγονός ότι η σειρά θα ήταν σημαντική γι′ αυτούς. Νομίζω ότι σήμερα υπάρχουν τόσες πολλές σειρές που είναι εύκολο να χαθεί κανείς μεταπηδώντας από τη μία στην άλλη και έτσι ήταν συναρπαστικό να γνωρίζουμε ότι θα αποτελούσαμε προτεραιότητα γι′ αυτούς. Ειδικά όταν πρόκειται για μια ιστορία όπως αυτή που επικεντρώνεται λίγο περισσότερο στους χαρακτήρες και που προσπαθήσαμε να την κάνουμε λίγο πιο «σοφιστικέ», λίγο πιο εκλεπτυσμένη, ήταν ωραίο που το επιτύχαμε. Ηταν τόσο κοντά στο όραμα που θέλαμε να υλοποιήσουμε. Το να έχεις ένα τέτοιο πρότζεκτ σε αυτή την τόσο μεγάλη εταιρεία που προσπαθεί να αποκτήσει όνομά, ήταν πραγματικά συναρπαστικό.

Τι να περιμένουμε στη δεύτερη σεζόν; Πόσα μπορείτε να μας πείτε;

(γέλια) Μπορώ να σας πω πολλά αλλά και τίποτα. Από την αρχή που είχα αυτήν την ιδέα, σχεδόν όσο ενθουσιάστηκα με την παρουσίαση μιας διαφορετικής σχέσης σε κάθε επεισόδιο, άλλο τόσο ενθουσιασμένος ήμουν με τη δυνατότητα να κάνω επανεκκίνηση σε κάθε σεζόν και να ακολουθώ κάποιο διαφορετικό χαρακτήρα. Αυτό λοιπόν που θα κάνουμε στη δεύτερη σεζόν, αν είμαστε τυχεροί και σε επόμενες σεζόν, είναι να ακολουθούμε έναν νέο πρωταγωνιστή κάθε χρόνο, να δημιουργούμε ένα νέο σύνολο ιστοριών, ένα νέο σύνολο προβλημάτων, εμπειριών και σχέσεων αλλά με έναν τρόπο που θα διατηρούμε τη σειρά στο ίδιο μοτίβο. Οπότε δεν θα πρόκειται για μια πλήρη επανεκκίνηση,  η σειρά θα εξακολουθεί να διατηρεί τον χαρακτήρα της, αυτόν που αγάπησαν όσοι την παρακολουθούν.

Δεν θέλουμε να αισθάνεται το κοινό σαν να παρακολουθεί μια νέα σειρά. Διασκεδάσαμε τόσο πολύ στα γυρίσματα στη Νέα Υόρκη και αυτό είναι ένα μεγάλο μέρος της ιστορίας, οπότε η δεύτερη σεζόν θα διαδραματίζεται στον κόσμο των πρώτων επεισοδίων της σειράς, η Άννα θα επιστρέψει με έναν τρόπο που δεν μπορώ να εξειδικεύσω. Για μένα η αληθινή δυναμική της ιδέας ή αυτό για το οποίο είμαι ενθουσιασμένος είναι ότι όλη η σειρά σχεδόν δεν αφορά στη συναισθηματική ζωή κάποιου ατόμου. Είναι ευκαιρία να πούμε διαφορετικές ιστορίες και να παρουσιάζουμε όσο το δυνατόν διαφορετικούς χαρακτήρες σε σχέση με κοινωνικοοικονομικούς παράγοντες, το φύλο και τον σεξουαλικό προσανατολισμό. Ελπίζουμε ότι στο σύνολό της, η σειρά θα εξερευνήσει όσο το δυνατόν περισσότερους τρόπους να ζήσουμε και όσο το δυνατόν περισσότερους τρόπους να αγαπήσουμε.

Όλα τα επεισόδια της σειράς «Love Life», που έκανε πρεμιέρα τον Μάϊο στo COSMOTE SEIRIES HD -αμέσως μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στην Αμερική-είναι διαθέσιμα για θέαση στους on demand καταλόγους της COSMOTE TV (υπηρεσία COSMOTE TV Plus).