ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Aρχισε ο δεύτερος κύκλος αξιολόγησης υπηρεσιών της Δημόσιας Διοίκησης από τους πολίτες
12 Ιουνίου 2026 • 15:26

Aρχισε ο δεύτερος κύκλος αξιολόγησης υπηρεσιών της Δημόσιας Διοίκησης από τους πολίτες

Στην έρευνα μπορούν να συμμετάσχουν ενήλικοι Έλληνες πολίτες ή μόνιμοι κάτοικοι της χώρας, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ).