ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με θέαμα, άθλια γκράφιτι και μνεία στους πληγέντες των πλημμυρών

Ξεκίνησε ο διεθνής αγώνας από την Αθήνα, αλλά οι μάχες αρχίζουν από αύριο σε δύσκολες ειδικές διαδρομές λόγω των βροχοπτώσεων.
Open Image Modal
ET2

Με την αβεβαιότητα για το… αύριο, ξεκίνησε σήμερα το 70ό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Και αναφέρω το αύριο διότι μπορεί σήμερα να έγινε η εκκίνηση του αγώνα κάτω από την Ακρόπολη και η υπερειδική στην Πλατεία Νερού στο Φάληρο, με καλές καιρικές συνθήκες και στεγνό οδόστρωμα (λίγες ψιχάλες όταν βράδιασε), όμως από αύριο τα πληρώματα θα αντιμετωπίσουν ακραίες καταστάσεις.

Πολλές ειδικές διαδρομές του αγώνα κυρίως στη Φθιώτιδα έχουν πλημμυρίσει από το καταστροφικό πέρασμα Daniel, με αποτέλεσμα να υπάρχει παντού βαθιά λάσπη και οι δρόμοι να είναι πολύ ολισθηροί.

Σήμερα, όλα τα πληρώματα, και τα 69, πέρασαν τη ράμπα της εκκίνησης στην Ακρόπολη και πήραν μέρος στην πρώτη υπερειδική διαδρομή του αγώνα.

 

Open Image Modal
ΕΤ2

 

Κι ενώ η τοποθεσία ήταν πολύ καλή, στην Πλατεία Νερού, μπροστά στη θάλασσα και τα σκάφη, με το ηλιοβασίλεμα να δίνει ξεχωριστό χρώμα, και με 6.500 άτομα να παρακολουθούν από κοντά, ουδείς σκέφτηκε ότι τα άθλια γκράφιτι που υπήρχαν σε κτήρια, τοίχους και κολόνες, έπρεπε να καθαριστούν. Η εικόνα του Ράλλυ Ακρόπολις πηγαίνει σε όλο τον κόσμο και αυτά τα γκράφιτι ζημιώνουν το φαίνεσθε της πατρίδας μας. Βέβαια θα μου πείτε σχεδόν όλη η Αθήνα είναι γεμάτη γκράφιτι και οι τουρίστες τα βλέπουν, στο Ράλλυ Ακρόπολις θα τα κρύψουν; Είναι κι αυτή μια άποψη, λανθασμένη, διότι πρέπει να βρούμε μια λύση σε αυτό το κακό φαινόμενο.

Πριν αναφερθώ στα αποτελέσματα της υπερειδικής διαδρομές, οφείλω να σημειώσω ότι πέραν του προβληματισμού τους για τη συνέχεια του αγώνα, στο σύνολό τους οι οδηγοί, Ελληνες και ξένοι, ανέφεραν ότι το μυαλό τους βρίσκεται στους πληγέντες από τις πλημμύρες κι αυτό είναι προς τιμήν τους, διότι δείχνουν ποια είναι πραγματικά η αξία της ζωής και ότι οι αγώνες έρχονται σε δεύτερη μοίρα.

Στο αγωνιστικό μέρος, ο Κάλε Ροβάνπερα με το Toyota Yaris Rally 1 ήταν ο ταχύτερος. Ο επικεφαλής της βαθμολογίας στο φετινό πρωτάθλημα, έκανε εξαιρετικά περάσματα και κατάφερε να ηγηθεί του αγώνα. Δεύτερος σε χρόνο ο Λάπι με Hyundai i20, με 3 δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά και ακολούθησαν οι Νεβίλ, Σόρντο με Hyundai i20, αμφότεροι και ο Τάνακ με Ford Puma.
Πρώτος Ελληνας στη γενική κατάταξη, στην 25η θέση είναι ο Λάμπρος Αθανασούλας με Hyundai i20N.

Αύριο ο αγώνας περιλαμβάνει τις ειδικές διαδρομές Λουτράκι (δύο φορές), Πίσια, Λιβαδειά και Ελάτεια. Τα αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν έπειτα στη Λαμία, που είναι και το κέντρο του αγώνα.

Open Image Modal
ΕΤ2