Νέα υπηρεσία fitness, καινούρια iPads και smartwatches από την Apple

Νέα προϊόντα και συσκευές από την Apple, εν όψει της παρουσίασης του επόμενου iPhone.
Open Image Modal
.
via REUTERS

Η Apple παρουσίασε, στο πλαίσιο ενός ειδικού online event, μια νέα υπηρεσία Fitness, δύο νέα smartwatches, νέα μοντέλα iPads και ένα πακέτο συνδρομητικών υπηρεσιών την Τρίτη, με τον αμερικανικό κολοσσό να φαίνεται να εστιάζει τη στρατηγική της για την παρούσα περίοδο σε χρήστες που δουλεύουν περισσότερο από τα σπίτια τους κατά την πανδημία.

Σε επίπεδο «έξυπνων ρολογιών», η Apple παρουσίασε το Apple Watch Series 6, που παρακολουθεί το επίπεδο οξυγόνου στο αίμα, στα 399 δολάρια, και ένα πιο βασικό Apple Watch SE, στα 279 δολάρια. Επίσης, παρουσίασε τη νέα έκδοση του βασικού της μοντέλου iPad, στα 329 δολάρια, το οποίο διαθέτει ταχύτερο επεξεργαστή. Στο iPad Air, το νέο μοντέλο είναι στα 599 δολάρια, εξοπλισμένο με νέο επεξεργαστή Α14. Τόσο τα νέα ρολόγια όσο και το νέο, ογδόης γενεάς, iPad, θα αρχίσουν να διατίθενται από την Παρασκευή.

 

Open Image Modal
.
via REUTERS

 

Η υπηρεσία Fitness+ , με συνδρομή 10 δολαρίων τον μήνα ή 80 το έτος, θα παρέχει virtual προπονήσεις στους χρήστες του, αξιοποιώντας τις δυνατότητες των smartwatches της εταιρείας. Η υπηρεσία αυτή φέρνει την Apple σε ανταγωνισμό με την Peloton Interactive, που κατασκευάζει «έξυπνο» εξοπλισμό γυμναστικής και πωλεί συνδρομές σε online προγράμματα γυμναστικής. Η Apple λέει ότι οι περισσότερες από τις προπονήσεις της έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι δυνατές είτε χωρίς εξοπλισμό είτε με ελάχιστο εξοπλισμό, τη στιγμή που αυτές της Peloton προϋποθέτουν είτε ποδήλατο είτε διάδρομο.

 

Open Image Modal
.
via REUTERS

 

Το πακέτο συνδρομών Apple One θα κοστίζει 15 δολάρια τον μήνα, ή 20 για το οικογενειακό πρόγραμμα, και περιλαμβάνει υπηρεσίες για μουσική, τηλεόραση και gaming. Αυτό προκάλεσε την αντίδραση της ανταγωνίστριας Spotify Technology (η οποία είναι ήδη σε δικαστική διαμάχη με την Apple για φερόμενες μονοπωλιακές πρακτικές), που κατηγόρησε την Apple ότι καταχράται την κυρίαρχη θέση της στην αγορά προς όφελος του Apple Music. Η απάντηση της Apple είναι πως το Apple One απευθύνεται σε υπάρχοντες χρήστες των υπηρεσιών της και ότι «οι πελάτες μπορούν να ανακαλύπτουν και να απολαμβάνουν εναλλακτικές σε καθεμιά από τις υπηρεσίες της Apple».

Σε κάθε περίπτωση, η «ναυαρχίδα» της εταιρείας, το iPhone, αναμένεται να παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα, μετά από τις δηλώσεις στελεχών περί καθυστέρησης εβδομάδων εξαιτίας της πανδημίας. Σημειώνεται πως, υπό κανονικές συνθήκες, η εταιρεία παρουσιάζει τα νέα της τηλέφωνα τον Σεπτέμβριο.

(με πληροφορίες από Reuters)