Οδηγούμε το Audi A3 SB 1.5TFSI SLINE Mild Hybrid Stronic 150hp

Αν αποζητάτε σχεδίαση, ποιότητα, ισχύ και καλή οδική συμπεριφορά, το εν λόγω Audi A3 είναι ό,τι πρέπει.
Open Image Modal
HuffPost Greece/ Δημήτρης Μπαλής

Εδώ και καιρό η Audi έχει καταφέρει να μπει για τα καλά στο μάτι των μεγάλων σε διάφορες κατηγορίες και αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός που τη θέλει να διαθέτει μεγάλη γκάμα μοντέλων. Στην προκειμένη περίπτωση, του A3 SB 1.5TFSI SLINE Mild Hybrid Stronic των 150 ίππων έχουμε έναν πλήρη συνδυασμό διάφορων παραγόντων που το καθιστούν ισχυρό ανταγωνιστή στην κατηγορία των hatchback.

Ένα αυτοκίνητο με πέντε θύρες και σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας που από τη μια προσφέρει την άνεση που απαιτείται και από την άλλη προσέχει και το περιβάλλον. Το Α3, στην έκδοση S-Line, έχει στο DNA του τα σπορ χαρακτηριστικά της φίρμας ελέω σχεδιασμού, αλλά και τεχνολογίας. Προσθέστε σε αυτά την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή τους και δεν θα δυσκολευτείτε να διαπιστώσετε πως πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.

Open Image Modal
HuffPost Greece/ Δημήτρης Μπαλής

Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo του Ομίλου VW και με μεταξόνιο της τάξης των 2,630μ., χαρακτηρίζεται επαρκές σε χώρους και άνεση. Εντός καμπίνας, πέραν των παραπάνω που αναφέρθηκαν, σε κερδίζει αμέσως η γενική του εικόνα και θα μπορέσεις να εγκλιματιστείς αρκετά γρήγορα προκειμένου να βρεις αυτό που θες. Λογικό αυτό, καθώς ό,τι καινούργιο, απαιτείται και ένα χρονικό διάστημα για να το συνηθίσεις.

Open Image Modal
HuffPost Greece/ Δημήτρης Μπαλής

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 4κύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης με ισχύ 150 ίππων και 250Nm ροπή. Το 0-100χλμ./ώρα έρχεται σε 8,4δευτ. και η τελική αγγίζει τα 224χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, βοηθώντας το να ξεδιπλώσει τις αρετές του στο οδόστρωμα.

Open Image Modal
Δημήτρης Μπαλής

Οι αναρτήσεις είναι ό,τι καλύτερο, γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, ενώ κάτω από το κάθισμα του οδηγού εντοπίζεται μια μικρή μπαταρία που συνεργάζεται με το υβριδικό σύστημα προκειμένου να στέκεται αρωγός σε εκκινήσεις και διάφορες άλλες καταστάσεις στο όχημα, βελτιώνοντας επιδόσεις και κατανάλωση.

Open Image Modal
Δημήτρης Μπαλής

 

Αυτό σημαίνει πως μπορεί να κινείται με το μοτέρ σβηστό, ενώ συν τοις άλλοις, διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης δύο κυλίνδρων, εξοικονομώντας ακόμα περισσότερο καύσιμο.

Άρα, εδώ έχουμε ένα αυτοκίνητο που διαθέσει σχεδίαση, ποιότητα, δυναμισμό, οδική συμπεριφορά είτε το «πας» χαλαρά είτε γρηγορότερα, ενώ παράλληλα φροντίζει και την τσέπη σου. Τι άλλο να ζητήσεις κανείς;