Το απίστευτο νέο Renault Clio με έκπτωση που προ(σ)καλεί

Διαθέσιμο σε εκδόσεις full hybrid E-Tech 145, διπλού καυσίμου TCe 100 LPG και diesel dCi 100.
|
Open Image Modal
WHamdi.B

Το γαλλικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο, o ηγέτης της κατηγορίας του στην Ευρώπη, το Renault Clio, παρουσιάζεται σε νέα εκδοχή.

Έχοντας τιμηθεί δύο φορές ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στην Ευρώπη και με ιστορία πέντε γενεών, αποτελεί την ιδανική μετουσίωση του «Nouvelle Vague» της Renault.

Συναρπαστικό σε εμφάνιση, πιο κομψό, με ανανεωμένη φωτιστική υπογραφή, αναβαθμισμένη ψηφιακή τεχνολογία, κορυφαία συνδεσιμότητα, πλήθος επιλογών σε συστήματα κίνησης (βενζίνης, diesel, υβριδικό και διπλού καυσίμου βενζίνης / υγραερίου), διατίθεται και σε έκδοση esprit Alpine, με εκλεπτυσμένα αλλά και δυναμικά χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, η εισαγωγική εταιρεία προσφέρει το νέο Renault Clio με όφελος έως 3.000 ευρώ, από 158 ευρώ τον μήνα, κάνοντας την αγορά του ακόμα πιο ελκυστική, όπως και η εμφάνισή του. Το νέο μοντέλο είναι ετοιμοπαράδοτο από τα μέσα Νοεμβρίου.

Status-symbol σε εμφάνιση

Το νέο Clio είναι πλήρως ανασχεδιασμένο μπροστά, με εντυπωσιακές γραμμές, σήμα Nouvel’R από σατινέ βουρτσισμένο αλουμίνιο, αεροδυναμική πτέρυγα στο χρώμα του αμαξώματος στην έκδοση Techno, και σε ματ γκρι στην έκδοση esprit Alpine, νέα φωτιστική υπογραφή με LED φώτα ημέρας και λεπτά full-LED φωτιστικά που χαρίζουν ακόμα περισσότερο δυναμισμό στην εμφάνιση του αυτοκινήτου.

Ο πίσω προφυλακτήρας και οι αεροδυναμικοί αεραγωγοί στα άκρα τονίζουν την εικόνα του πλάτους, ενώ ανάλογα με την έκδοση οι απολήξεις των εξατμίσεων φαίνονται ή κρύβονται πίσω από τον διαχύτη.

Τα καθαρού κρυστάλλου πίσω φωτιστικά σώματα, οι εντυπωσιακές ζάντες έως 17 ιντσών με το νέο σήμα της Renault, σε απόχρωση βουρτσισμένου αλουμινίου, ολοκληρώνουν την εικόνα ενός μοντέλου, μαζί με την κεραία σε στυλ πτερυγίου.

Με αμετάβλητες διαστάσεις: 4,053μ. μήκος, 1,988μ. πλάτος και 1,439μ. ύψος, παραμένει ευέλικτο και στιβαρό.

Open Image Modal
WHamdi.B

 

Βιώσιμα υλικά στο εσωτερικό

Με πιο ευγενή και βιώσιμα υλικά στο εσωτερικό του Clio, η Renault έκανε άλμα στον τομέα της ποιότητας.

Τα καθίσματα της έκδοσης Techno, τα πάνελ των θυρών και το ταμπλό έχουν επενδυθεί με ένα αποκλειστικά εξελιγμένο βιώσιμο και οικολογικό ύφασμα το οποίο αποτελείται από 60% ίνες TENCEL, μια βιολογική σύνθεση κυτταρικών ινών. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτει τέτοιες ίνες, οι οποίες χρησιμοποιούνται εκτενώς στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου. Κατασκευασμένες από φυσικό ξύλο που προέρχεται από ημι-φυσικά δάση βιώσιμης διαχείρισης στην Ευρώπη, παράγονται με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και έχουν πιστοποιηθεί με το οικολογικό σήμα της ΕΕ, ένα σήμα περιβαλλοντικής αριστείας, το οποίο απονέμεται σε προϊόντα και υπηρεσίες που πληρούν υψηλά περιβαλλοντικά στάνταρ, καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους.

Το Clio δεν έχει καθόλου δέρμα στην καμπίνα, καθώς οι επιφάνειες καλύπτονται με TEP, ένα ύφασμα με σαγρέ επίστρωση από ίνες βιολογικής προέλευσης και πολυεστέρα. Η βαφή με TEP χρειάζεται λιγότερο νερό και ενέργεια από ό,τι η βαφή των ινών με τον συμβατικό τρόπο.

Έμφαση δόθηκε και στην εργονομία αλλά και στην άνεση των επιβατών, με καθίσματα από παχύ αφρώδες στρώμα και λεπτά προσκέφαλα. Το νέο ταμπλό περιλαμβάνει μία ψηφιακή οθόνη χωρίς πλαίσιο, 7 - 10 ίντσες διάστασης και ανάλογα με την έκδοση το Clio μπορεί να εξοπλιστεί με ηχοσύστημα και σύστημα R&GO ή με σύστημα πολυμέσων Easy Link της Renault, που παρέχει πρόσβαση σε μία ευρεία γκάμα εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένης της πλοήγησης, της προληπτικής συντήρησης, και του infotainment. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης μέσω Android Auto και Apple CarPlay.

Η οθόνη των 10 ιντσών απεικονίζει τους χάρτες πλοήγησης και προσαρμόζει την εμφάνισή της ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης και τη ρύθμιση του συστήματος MULTI-SENSE.

Το σήμα Nouvel’R στο κέντρο του τιμονιού, προσθέτει και αυτό μία πινελιά κομψότητας στο κόκπιτ.

Open Image Modal
WHamdi.B

Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης

Το σύστημα πολυμέσων Renault Easy Link, σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις φωτισμού στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα MULTI-SENSE, και τα είκοσι διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), εξασφαλίζουν μια εξαιρετικά διαισθητική εμπειρία σε ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για να ζεις μαζί του.

Στα συστήματα περιλαμβάνονται η ενεργή υποβοήθηση οδήγησης (Active Driver Assist), η κάμερα ορατότητας 360 μοιρών που προσφέρει εναέρια λήψη, και συνδυάζει τα δεδομένα από τέσσερις πηγές (κάμερες και αισθητήρες) για την αναγνώριση και αποφυγή κάθε εμποδίου περιφερειακά του αυτοκινήτου, και το ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με αισθητήρες αναγνώρισης πεζών και ποδηλατών, που φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο.

Η δε ενεργή υποβοήθηση οδήγησης (Active Driver Assist) συνδυάζει προσαρμοζόμενο cruise control, Stop & Go και υποβοήθηση διατήρησης πορείας στο κέντρο της λωρίδας, που ισοδυναμούν με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, και απλοποιούν σημαντικά την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο αλλά και σε μποτιλιάρισμα.

Το νέο Clio διαθέτει επίσης μια σειρά συστημάτων που διευκολύνουν το παρκάρισμα, όπως η λειτουργία hands free παρκινγκ.

Στην άνεση συνεισφέρουν ο αυτόματος κλιματισμός, η κάρτα-κλειδί hands-free, ο ασύρματος φορτιστής του smartphone, το ρυθμιζόμενο καθ′ ύψος κάθισμα συνοδηγού, το κεντρικό υποβραχιόνιο και το μεγάλο πορτμπαγκάζ χωρητικότητας έως και 391 λίτρα.

Open Image Modal
WHamdi.B

 

Ευρεία γκάμα κινητήρων

Το νέο Clio διαθέτει από τα πιο ακριβή συστήματα διεύθυνσης, χάρη στις πρόσφατες βελτιώσεις της απόκρισης του υδραυλικού τιμονιού, με αποτέλεσμα να είναι σταθερό στις υψηλές ταχύτητες και άνετο στους ελιγμούς στην πόλη.

Ως προς τα κινητήρια συστήματα, το νέο Clio καλύπτει όλες τις προσδοκίες. Στην αιχμή της τεχνολογίας βρίσκεται ο full hybrid κινητήρας E-Tech των 145 ίππων, που κάνει το μοντέλο πιο δυναμικό και ταυτόχρονα πιο οικονομικό. Η σειριακή-παράλληλη αρχιτεκτονική του συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν κινητήρα 36 kW και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης 18 KW), με έναν 4κύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσεως 1.6lt - 94 hp (69 kW), με ένα έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη πολλαπλών λειτουργιών, και μία μπαταρία 1,2 kWh.

Το κιβώτιο του κινητήρα εσωτερικής καύσεως διαθέτει τέσσερεις σχέσεις, και ο βασικός ηλεκτροκινητήρας, δύο. Το πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης E-Tech μπορεί να συνδυάσει την ισχύ τόσο από τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως όσο και από τον ηλεκτροκινητήρα, με 14 διαφορετικούς τρόπους ώστε ν επιτύχει την βελτιστοποίηση της ενεργειακής εκμετάλλευσης

Το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα με τον ηλεκτροκινητήρα και μπορεί να κινηθεί με αυτόν, έως και στο 80% του χρόνου στις πόλεις, μειώνοντας την κατανάλωση έως και 40% σε σύγκριση με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα, ενώ μειώνει τις εκπομπές CO2, ξεκινώντας από τα 95 γρ./χλμ.

Διαθέσιμο και με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα TCe 100 LPG. Αυτό το σύστημα διπλού καυσίμου βενζίνης / υγραερίου, βελτιώνει την απόδοση, ενώ μειώνει την κατανάλωση και περιορίζει τις εκπομπές του CO2 (8% λιγότερο CO2 από έναν αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης). Με υψηλή ροπή του φτάνει τα 170 Nm, στις 2.000 σ.α.λ., και τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα, το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει περισσότερα από 1.000 χλμ. συνολικά.

Στην έκδοση TCe 90, ο 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.0lt των 90 ίππων, με ροπή 160 Nm, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ στην έκδοση SCe 65, ο ατμοσφαιρικός, 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 SCe αποδίδει 65 ίππους με ροπή 95 Nm.

Για όσους επιμένουν στο diesel, ο κινητήρας 1.5lt Blue dCi 100 των 100 ίππων και των 260 Nm ροπής, είναι ιδανικός για έντονη χρήση και για εταιρικούς στόλους.

Open Image Modal
WHamdi.B

 

Κορυφαία έκδοση esprit Alpine

Με ξεχωριστές πινελιές σχεδίασης παρουσιάζεται η έκδοση esprit Alpine. Η κατεργασία της μπροστινής γρίλιας έχει γίνει με θερμοκόλληση και ο τόνος της βαφής αλλάζει από σκούρο στο κέντρο, σε γυαλιστερό ασημί όσο πλησιάζει προς τα άκρα, με αποτέλεσμα να προσθέτει βάθος και δυναμισμό στην εμπρός όψη του αυτοκινήτου. Μία μαύρη γυαλιστερή φάσα διασχίζει οριζόντια την εμπρός γρίλια και συνεχίζει μέχρι τα φωτιστικά σώματα. Ανασχεδιασμένο είναι επίσης και το σήμα, που είναι από βουρτσισμένο αλουμίνιο βαμμένο σε χρώμα Ice Black, και στα εμπρός φτερά ξεχωρίζουν τα αποκλειστικά σήματα με το λογότυπο esprit Alpine.

Η εμπρός πτέρυγα είναι σε ματ γκρι απόχρωση, τα πλαϊνά μαρσπιέ και ο πίσω διαχύτης βαμμένα στο ίδιο χρώμα. Οι αεραγωγοί στις άκρες του πίσω προφυλακτήρα χαρίζουν πιο σπορτίφ εμφάνιση.

Η έκδοση esprit Alpine φέρει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, κατεργασμένες με κοπή διαμαντιού, σε απόχρωση μαύρο και ανοιχτό γκρι, με μπλε ή μαύρο καπάκι στην πλήμνη (ανάλογα με το χρώμα του αμαξώματος). Το λογότυπο Clio στο πίσω μέρος είναι σε χρώμα βαθύ σκούρο γυαλιστερό μαύρο.

Στο εσωτερικό το σχήμα των καθισμάτων φροντίζει για την άριστη πλευρική στήριξη του σώματος, ενώ εξασφαλίζει και το ιδανικό επίπεδο άνεσης στους επιβάτες. Οι μπλε εμφανείς ραφές και η στάμπα με το γράμμα A της Alpine ψηλά στην πλάτη του καθίσματος, ολοκληρώνουν αυτή τη σπορ έκδοση. Στην εξωτερική πλευρά της πλάτης των καθισμάτων υπάρχει και μία διακριτική ετικέτα με τα χρώματα της γαλλικής σημαίας.

Επίσης, το τιμόνι, διαθέτει κόκκινη, λευκή και μπλε διπλή ραφή, με διάτρητο υλικό και βαθύ γυαλιστερό μαύρο φόντο με το σήμα σε απόχρωση Ice Black στο κέντρο. Το ταμπλό διαθέτει επίσης κεντημένη γαλλική σημαία, οι ζώνες ασφαλείας εμπρός και πίσω έχουν χαρακτηριστικό μπλε γαζί (εκτός από τη μεσαία πίσω), τα πεντάλ είναι αλουμινένια και τα μαρσπιέ των μπροστινών θυρών είναι αποκλειστικά για την συγκεκριμένη έκδοση.

Οσο για το καλωσόρισμα στην καμπίνα, η οθόνη του συστήματος Renault Easy Link εμφανίζει τα εμβλήματα της Alpine, για να σου φτιάξει τη διάθεση.

Open Image Modal
WHamdi.B