Υπερταχυφορτιστές εγκαθιστά η ΔΕΗ blue με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση

Θα τοποθετηθούν 34 σταθμοί 2Χ150 kW σε 13 περιοχές πανελλαδικά, ενισχύοντας το δίκτυο της εταιρείας.
|
Open Image Modal
ΔΕΗ

Το 2024 θα είναι μια χρονιά που θα γνωρίσουμε μεγάλη πρόοδο στην ανάπτυξη των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, από πολλές εταιρείες.

Ως προς αυτό, η ΔΕΗ blue, έχοντας εξασφαλίσει ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου υπερταχυφορτιστών (HPDC) δημόσιας φόρτισης ΔΕΗ blue, μέσω του μηχανισμού χρηματοδότησης Connecting Europe Facility (CEF). Στο πλαίσιο του έργου 21-EL-TC-ESEERT «Electrifying South East Europe Road Transport», προχωρά στην εγκατάσταση και λειτουργία 34 σημείων ταχυφόρτισης σε σταθμούς φόρτισης 2Χ150 kW, συνολικής ισχύος έως 300 kW.  

Open Image Modal
vb
ΔΕΗ

 

Οι νέοι υπερταχυφορτιστές ΔΕΗ blue, θα τοποθετηθούν σε 13 περιοχές πανελλαδικά, ενισχύοντας την παρουσία, την ποιότητα και την κάλυψη του δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΔΕΗ blue σε βασικές οδούς της χώρας. Με ενέργεια που προέρχεται αποκλειστικά από Ανανεώσιμες Πηγές, τα νέα σημεία ταχυφόρτισης ΔΕΗ blue θα είναι εύκολα προσβάσιμα από ΑμΕΑ, η εξυπηρέτηση των οποίων θα γίνεται κατά προτεραιότητα.

Με την προσθήκη των νέων ταχυφορτιστών υψηλής ισχύος σε κομβικά σημεία του ελληνικού οδικού δικτύου η ΔΕΗ blue ενισχύει σημαντικά το πανελλαδικό δημόσιο δίκτυο ταχυφορτιστών της που απαριθμεί περισσότερα από 200 σημεία (DC), εκ των οποίων τα 36 είναι σημεία ταχυφόρτισης υψηλής ισχύος έως 300 kW (HPDC),  διευκολύνοντας με τον τρόπο αυτό τα ταξίδια με ηλεκτρικό αυτοκίνητο. 

«Το στοίχημα της ηλεκτροκίνησης είναι εθνικό στοίχημα και η ΔΕΗ blue είναι βασικός φορέας ανάπτυξης των υποδομών και των εφαρμογών που οδηγούν στην επίτευξή του. Στην κατεύθυνση αυτή συμβαλλόμαστε με το Connecting Europe Facility και από κοινού επενδύουμε στην γρήγορη εξάπλωση της ταχυφόρτισης, σε κομβικά σημεία σε όλη την Ελλάδα. Η ανάπτυξη της πράσινης κινητικότητας για ένα πιο βιώσιμο μέλλον είναι κοινός στόχος και θα τον πετύχουμε με συνέργειες και συνεργασία», αναφέρει ο γενικός διευθυντής Ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ, Κυριάκος Κοφινάς.