«Official» στο Twitter: Ο Έλον Μασκ προσπαθεί να καθησυχάσει τους διαφημιζόμενους μετά το χάος

Παραδέχτηκε ότι κάποια «χαζά πράγματα» μπορεί να συμβούν στην πορεία.
Open Image Modal
Dado Ruvic via Reuters

Ο Έλον Μασκ προσπάθησε να καθησυχάσει τις μεγάλες εταιρείες που διαφημίζονται στο Twitter την Τετάρτη και να τις πείσει πως η χαοτική απόκτηση από πλευράς του της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης δεν θα βλάψει τα brands τους, παραδεχόμενος ότι κάποια «χαζά πράγματα» μπορεί να συμβούν στην πορεία προς τη δημιουργία αυτού που ο ίδιος λέει ότι θα είναι μια καλύτερη, ασφαλέστερη εμπειρία για τον χρήστη.

Η τελευταία κίνηση προς την κατεύθυνση των διαφημιζόμενων, στους οποίους η εταιρεία βασίζεται για τα έσοδά της, ήταν η απόφαση του Μασκ να καταργήσει μια νέα, «επίσημη» ταμπέλα σε μεγάλους λογαριασμούς του Twitter λίγες ώρες αφού τέθηκε σε λειτουργία.

Το Twitter άρχισε να βάζει τις γκρι ενδείξεις σε κάποιους επιφανείς λογαριασμούς την Τετάρτη, περιλαμβανομένων brands όπως η Coca-Cola, η Nike και η Apple, για να υποδεικνύει την αυθεντικότητά τους. Μερικές ώρες αργότερα, άρχισαν να εξαφανίζονται.

«Πέρα από το ότι ήταν εφιάλτης από αισθητικής άποψης όταν κοιτούσες το feed του Twitter, ήταν άλλος ένας τρόπος δημιουργίας ενός συστήματος δύο κατηγοριών» είπε ο δισεκατομμυριούχος CEO της εταιρείας σε συζήτηση με μεταδόθηκε ζωντανά μέσω Twitter. «Δεν αντιμετώπιζε το κύριο πρόβλημα».

Τα σχόλια του Μασκ ήταν τα πιο εκτενή του ως προς το μέλλον του Twitter από τότε που ολοκλήρωσε την ύψους 44 δισ. δολαρίων για την εξαγορά της εταιρείας, αργά τον προηγούμενο μήνα.

Η ενεργοποίηση των «official» ενδείξεων φάνηκε να γίνεται τυχαία, με κάποιους πολιτικούς, ΜΜΕ και γνωστές προσωπικότητες να τις παίρνουν και άλλους όχι. Ο Μασκ φάνηκε να παραδέχεται τη σύγχυση και να αποδέχεται τον ρόλο του ως «Twitter Complaint Hotline Operator», καλώντας τους χρήστες να του στέλνουν παράπονα.

Ιστοσελίδες ΜΜΕ όπως το Associated Press, οι New York Times, η Washington Post και η Wall Street Journal έλαβαν ένδειξη «επίσημου», όπως και τα περισσότερα άλλα brands μεγάλων εταιρειών- και μετά αυτή χάθηκε. Πριν εξαφανιστούν, οι ενδείξεις αυτές προκάλεσαν σύγχυση: Για παράδειγμα χρήστες στο Λονδίνο μπορούσαν να δουν την ένδειξη σε λογαριασμό του BBC News, μα όχι οι χρήστες στις ΗΠΑ.

Με πληροφορίες από Associated Press