«The Marksman»: Η ταινία με τον Λίαμ Νίσον που εκτόπισε (χωρίς φασαρία) την «Wonder Woman»

Στο αμερικανικό box office.
|
Open Image Modal
Samuel de Roman via Getty Images

Μπορεί ο κινηματογράφος να είναι περίπου σε παύση λόγω πανδημίας, ωστόσο ο 68χρονος Λίαμ Νίσον (υποψήφιος για ’Οσκαρ με την περίφημη «Λίστα του Σίντλερ») κάνει τη διαφορά, καθώς η νέα ταινία του με τίτλο «The Marksman», ένα φιλμ που πέρασε κάτω από το ραντάρ και προβλήθηκε σε 1.975 αίθουσες, ανέβηκε στην κορυφή του αμερικανικού box office, με εισπράξεις 3,2 εκατ. δολαρίων

Και δεν είναι η μόνη, καθώς η έτερη μέσα σε τέσσεις μήνες, ταινία του, το «Honest Thief», έκανε στην πρεμιέρα, τον περασμένο Οκτώβριο εισιτήρια της τάξης των  3,7 εκατ. δολαρίων και έκλεισε με 14 εκατ. στις ΗΠΑ και 28 εκατ. δολάρια στο παγκόσμιο box office. 

Το «The Marksman» του Ρόμπερτ Λόρεντζ -συνεργάτη επί σειρά ετών του Κλιντ Ίστγουντ-, που εκτόπισε στη δεύτερη θέση το «Wonder Woman 1984» του HBO Max -μετά από τρία απανωτά Σαββατοκύριακα- αφηγείται μια δύσκολη ιστορία -άλλωστε, το πρώτο πλάνο του τρέιλερ περνάει πάνω από τον φράκτη στα σύνορα ΗΠΑ - Μεξικού. 

Ένας κτηνοτρόφος, πρώην πεζοναύτης, ο Τζιμ Χάνσον, που ζει στην Αριζόνα, σε απόσταση αναπνοής από τα σύνορα, βοηθά ένα μικρό αγόρι, τον Μιγκέλ που προσπαθεί να ξεφύγει με την μητέρα του από ένα μεξικάνικο καρτέλ ναρκωτικών. 

Ο Λίαμ Νίσον αποπνέει το ύφος ενός μελαγχολικού Ιστγουντ, όπως τον είδαμε στην ταινία Οι Ασυγχώρητοι (1992) και δεν είναι διόλου τυχαίο ότι ο βετεράνος ηθοποιός κάνει μία cameo εμφάνιση, έστω και μέσα από τα πλάνα μίας από τις παλιές ταινίες του που προβάλλεται στην τηλεόραση ενός μοτέλ. 

Μπορεί η ταινία να συνοψίζεται στην κλασική κόντρα καλού  - κακού, ωστόσο γίνεται επίσης, το σημείο συνάντησης ενός μεγάλου ανθρώπου με ένα παιδί, καταγράφοντας τους παλμούς μίας σχέσης που περνά από τη σιωπή της καχυποψίας στη ζεστασιά της συντροφικότητας. 

Με πληροφορίες από Variety, Vulture