Η προσβασιμότητα στο σταθμό τρένου του Αιγίου, το μεγάλο πρόβλημα

Εγιναν τα εγκαίνια της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο – Αίγιο, αλλά παραμένουν οι ελλείψεις.
|
Open Image Modal

Σε προηγούμενο άρθρο είχα αναφερθεί στην λειτουργία, από τις 22 Ιουνίου, της σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο – Αίγιο και στις ελλείψεις που παρατηρούνται. 

Προϊόντος του χρόνου, τοποθετήθηκαν ταμπέλες σε όλους τους σταθμούς από τη ΜΕΤΚΑ, που είχε αναλάβει το κατασκευαστικό κομμάτι του έργου, μπήκαν συνεργεία καθαρισμού και εκδοτήρια εισιτηρίων σε τρεις σταθμούς, όμως ο κομβικός και μέχρι στιγμής τερματικός σταθμούς του Αιγίου (έως ότου συνεχιστεί προς Πάτρα), παραμένει χωρίς πρόσβαση για μεγάλα οχήματα.

Κατά την τελετή των εγκαινίων την Τρίτη 14 Ιουλίου, στην οποία παρέστη ο πρόεδρος διευθύνων σύμβουλος της ΜΥΤΗΛΙΝΑΙΟΣ Α.Ε., που έχει θυγατρική τη ΜΕΤΚΑ, Ευάγγελος Μυτηλιναίος, ο Κώστας Καραμανλής, υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, υποσχέθηκε άμεση επίλυση του θέματος, με έργα των υποδομών προσβασιμότητας, τόσο από την οδό Κορίνθου, κοντά στο Πρωτοδικείο, όσο και από την οδό Νικολάου Πλαστήρα. Μάλιστα και ο δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος, επέδωσε στον υπουργό υπόμνημα του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας, με τα σημεία που χρειάζονται άμεση βελτίωση.

Πλέον, η διαδρομή Αθήνα – Αίγιο γίνεται σε 2 ώρες και 20 λεπτά κι όταν το Κιάτο – Αίγιο θα αποκτήσει ηλεκτροκίνηση, ο χρόνος θα μειωθεί κατά πολύ. Το πλέον θετικό με το τρένο, είναι ότι έχεις άμεση μετεπιβίβαση στο μετρό και απευθείας πρόσβαση στο αεροδρόμιο και τον Πειραιά, ωστόσο η διαδρομή είναι ελαφρώς ακριβότερη σε κόστος από το λεωφορείο.