Στο σιρκουί του Μαϊάμι κάνει ντεμπούτο στη Β. Αμερική η McLaren Artura High-Performance Hybrid

Ο Μπρούνο Σένα, ανιψιός του αείμνηστου Αϊρτον, οδήγησε το υπερ-αυτοκίνητο εκεί που θα γίνει το γκραν πρι της Φόρμουλα 1.
Open Image Modal
MCLAREN

Πριν από είκοσι ένα χρόνια, ο θρυλικός Αϊρτον Σένα, κέρδισε το τελευταίο του γκραν πρι των ΗΠΑ, για τη McLaren στην πίστα δρόμου στο Φίνιξ της Αριζόνας.

Αυτήν την εβδομάδα, ο ανιψιός του, Μπρούνο Σένα, πρέσβης της McLaren και οδηγός αγώνων, έγινε ένας από τους πρώτους οδηγούς που έκαναν γύρο στην ολοκαίνουργια πίστα του Μαϊάμι, στο τιμόνι της νέας McLaren Artura.

Open Image Modal
MCLAREN

Οι γύροι στο νέο σιρκουί των 5,41 χλμ. που κατασκευάστηκε ειδικά για το Miami International Autodrome, με το εμβληματικό Hard Rock Stadium στην καρδιά του, σηματοδότησε το δυναμικό ντεμπούτο της McLaren Artura στη Βόρεια Αμερική, η οποία πρόκειται να γίνει η μεγαλύτερη αγορά για το υβριδικό υπερ-αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων (HPH), όταν ξεκινήσουν οι παραδόσεις στους πελάτες τον Ιούλιο.

Με τις 19 στροφές και τις τρεις ευθείες, συμπεριλαμβανομένων των υψομετρικών αλλαγών και κάτω από διάφορες αερογέφυρες, μαζί με τρεις ζώνες DRS, η πίστα παρείχε στον Μρπούνο Σένα πολλές ευκαιρίες για να εκμεταλλευτεί πλήρως τον χειρισμό και τις επιδόσεις του Artura, το οποίο, ως το πρώτο στην ιστορία της McLaren υβριδικό υπερ-αυτοκίνητο παραγωγής, προσφέρει πλήρωση ροπής για μεγιστοποίηση της επιτάχυνσης και πλήρη ικανότητα ηλεκτρικής οδήγησης.

Open Image Modal
MCLAREN

Βασισμένο πάνω στην ολοκαίνουργια McLaren Carbon Lightweight Architecture, η οποία είναι μοναδικά βελτιστοποιημένη για μοντέλα HPH, το Artura διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που περιλαμβάνει ένα δίδυμο -Στροβιλοσυμπιεστής V6 κινητήρας βενζίνης 3.0 lt, ένα ηλεκτρικό μοτέρ E-motor αξονικής ροής και ενεργειακά πυκνή μπαταρία, που σε συνδυασμό με την εξαιρετικά ελαφριά μηχανολογική φιλοσοφία της McLaren προσφέρει ηλεκτρισμό χωρίς συμβιβασμούς.

Με απόδοση ισχύος και ροπής 680 PS (671 HP) και 720 Nm, αντίστοιχα, το Artura μπορεί να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 3 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 330 χλμ./ώρα. Το ολοκαίνουργιο ελαφρύ κιβώτιο οκτώ σχέσεων σε συνδυασμό με νέα σχεδίαση πίσω ανάρτησης, αναβαθμισμένο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης και Proactive Damping Control, ενισχύουν την ευελιξία, τη σταθερότητα και τις δυναμικές επιδόσεις που χαρακτηρίζουν τα αυτοκίνητα δρόμου της McLaren.