«Greece. More than a destination»: Νέα, διεθνής καμπάνια του EOT, σε συνεργασία με την AEGEAN

Το φιλμ των 42 δευτερολέπτων, μεταφέρει τον θεατή σε αγαπημένους ελληνικούς προορισμούς.
Open Image Modal
Huffpost GR

Με στόχο να κερδίσει όχι μόνο τις εντυπώσεις, αλλά και του ουσία του πράγματος, δηλαδή να κεντρίσει το ενδιαφέρον περισσότερων τουριστών για τη χώρα μας, τόσο στο εγγύς όσο και στο απώτερο μέλλον, ο ΕΟΤ ξεκινά το λανσάρισμα μιας νέας διεθνούς καμπάνιας, με τίτλο «Greece. More than a destination».

Το φιλμ των 42 δευτερολέπτων, μεταφέρει τον θεατή σε αγαπημένους ελληνικούς προορισμούς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η καμπάνια δεν υλοποιείται ταυτόχρονα και με τον ίδιο τρόπο σε όλες τις χώρες - αγορές, αλλά προσαρμόζεται στις μεταβολές που έχει επιβάλει η πανδημία στο ταξιδιωτικό κοινό.

Η καμπάνια απευθύνεται στις χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Κύπρο, Ισραήλ, Ελβετία, Ολλανδία, Βέλγιο και Αυστρία και έχει μεταφραστεί σε 6 γλώσσες και θα προβάλλεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και από τα κανάλια της ελληνικής
αεροπορικής εταιρείας, AEGEAN.

Δείτε το βίντεο.