Εταιρία εσωρούχων εγκαινιάζει καμπάνια με μοντέλα που δημιουργούνται από AI

Αρκετές από αυτές τις διαφημίσεις έχουν εντοπιστεί σε όλο το Παρίσι σε διαφημιστικές πινακίδες και στάσεις λεωφορείων.
Open Image Modal
.
Undiz

Η Γαλλική εταιρία εσωρούχων Undiz, χρησιμοποιεί εικόνες που δημιούργησε μέσω τεχνητής νοημοσύνης για τα μοντέλα που προβάλουν τα μαγιό της. 

Με την τεράστια ανάπτυξη τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (AI) ειδικά της μορφής text-to-image generator, βλέπουμε ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να έχουν τις εικόνες που θέλουν.

Αυτή τη φορά, η γαλλική εταιρία εσωρούχων Undiz χρησιμοποίησε μόνο εικόνες τεχνητής νοημοσύνης για να διαφημίσει τη νέα σειρά με τα μαγιό της, αναφέρει το Designtaxi.

 

 

Τα μοντέλα τα οποία δεν «έχουν σάρκα και οστά» ειναι μια δημιουργία του πρακτορείου Cowboys.

Αρκετές από αυτές τις διαφημίσεις έχουν εντοπιστεί σε όλο το Παρίσι σε διαφημιστικές πινακίδες και στάσεις λεωφορείων.