Νέα Υόρκη: Σταθμοί του μετρό τιμούν τους μεγάλους της μουσικής - Από τον Μπόουι μέχρι τον Πρινς

Το αφιέρωμα του Spotify στον Ντέιβιντ Μπόουι, που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2018, ήταν μακράν το πιο περίπλοκο.
Open Image Modal
brianjose instagram
editor

Μια ενδιαφέρουσα τάση έχει κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια στους σταθμούς του μετρό της Νέας Υόρκης, καθώς μετατρέπονται σε μνημεία για σπουδαίους μουσικούς που έφυγαν από την ζωή. Κάποιοι σταθμοί αλλάζουν ονομασία μόνιμα και άλλοι για μικρό χρονικό διάστημα, αποδίδοντας έναν μικρό φόρο τιμής στον καλλιτέχνη που είναι πια στη ζωή. 

Επισήμως, οι σταθμοί Γιούνιον Σκουέρ και Μπρόντγουεϊ - Λαφαγιέτ μετατράπηκαν επισήμως σε περίτεχνα μνημεία από το Spotify, αφιερωμένα στους Πρινς και Ντέιβιντ Μπόουι αντίστοιχα. Ο σταθμός Φράνκλιν Άβενιου στο Μπρούκλιν μετατράπηκε για λίγο στη λεωφόρο Αρίθα Φράνκλιν.

Σειρά αυτή την φορά είχε ο κιθαρίστας Εντι Βαν Άλεν, που πέθανε στις 6 Οκτωβρίου σε ηλικία 65 ετών μετά από πολύχρονη μάχη με τον καρκίνο. Ο street artist Έιντριαν Γουίλσον, μετέτρεψε τον σταθμό Βαν Σάισλεν Άβενιου, του Μπρούκλιν, σε σταθμό ”Βαν Άλεν Άβενιου”.

Σε ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ο Έιντριαν Γουίλσον έγραψε:

«Είναι απλό. Το έχω εξηγήσει και στην τηλεόραση. Μία διασημότητα πεθαίνει. Φτιάχνουμε το όνομα του σε αυτοκόλλητο και το κολλάμε στον σταθμό που έχουμε διαλέξει, για να τον τιμήσουμε. Τόσο έυκολο!»

Ο Έιντριαν Γουίλσον, είχε αποτίσει φόρο τιμής και στην δικαστή Ρουθ Γκίνσμπουργκ, μετονομάζοντας τον σταθμό της 50ης οδού σε “RUth Street”.

Το αφιέρωμα του Spotify στον Ντέιβιντ Μπόουι, που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2018, ήταν μακράν το πιο περίπλοκο από τα αφιερώματα με τους τοίχους αλλά και τις δοκούς στο ταβάνι, κατά μήκος της πλατφόρμας να είναι ”ντυμένοι” με φωτογραφίες του. Κάτι που όχι μόνο προώθησε την έκθεση «David Bowie Is» στο Μουσείο του Μπρούκλιν εκείνη την εποχή αλλά μετέτρεψε και τον ίδιο τον σταθμό σε μουσείο, τιμώντας έτσι την σχέση του καλλιτέχνη καθ′ όλη την διάρκεια της καριέρας του με τη Νέα Υόρκη αλλά και την γειτονιά του Σόχο, στην οποία έμενε μόνιμα τις δύο τελευταίες δεκαετίες της ζωής του.