Πίτερ Ντίνκλατζ, Αν Χάθαγουεϊ και Μαρίζα Τομέι στη ρομαντική κομεντί «She Came to Me»

Κυκλοφόρησε το τρέιλερ με μια μικρή γεύση από «Κάρμεν» του Μπιζέ. Το πρωτότυπο τραγούδι της ταινίας υπογράφει ο Μπρους Σπρίνγκστιν.
Open Image Modal
Αν Χάθαγουεϊ και Πίτερ Ντίνκλατζ στα γυρίσματα της ταινίας. 13 Μαΐου 2022, Νέα Υόρκη.
Jose Perez/Bauer-Griffin via Getty Images

Ο Στίβεν, συνθέτης κλασικής μουσικής, βρίσκεται σε περίοδο δημιουργικού μπλοκαρίσματος. Η προθεσμία για την παράδοση του νέου έργου του, που θα σημάνει το μεγάλο comeback του στην όπερα εκπνέει, αλλά η έμπνευση τον έχει εγκαταλείψει. Με την υποστήριξη και την παρότρυνση της ψυχοθεραπεύτριας συζύγου του, Πατρίσια, η οποία βρίσκεται εν μέσω μιας δικής της κρίσης, ο Στίβεν αναζητά την έμπνευση -και τη βρίσκει- σε ένα απίθανο μέρος και ένα εξίσου απίθανο πρόσωπο, στην Κατρίνα, η οποία είναι καπετάνιος ενός ρυμουλκού στο Μπρούκλιν. 

Αυτό είναι σε αδρές γραμμές το στόρι της ρομαντικής κομεντί «She Came to Me» με τους Πίτερ Ντίνκλατζ, Αν Χάθαγουεϊ και Μαρίζα Τομέι, που έκανε πρεμιέρα τον Φεβρουάριο στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου, άνοιξε το Hudson Film Festival στη Νέα Υόρκη και θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους στα τέλη Σεπτεμβρίου. 

Το σενάριο και τη σκηνοθεσία υπογράφει η Ρεμπέκα Μίλερ, κόρη του θεατρικού συγγραφέα Άρθουρ Μίλερ.

Και μπορεί η Μίλερ να γνωρίζει, πρώτα από τον πατέρα της και ύστερα σε προσωπικό επίπεδο ως ηθοποιός, συγγραφέας, σκηνοθέτις και μυθιστοριογράφος, τη βάσανο της έμπνευσης, και κυρίως, την έλλειψη της, ωστόσο όπως αποκάλυψε στο EW, η όπερα δεν ήταν στα ακούσματα της. 

«Ο μικρότερος γιος μου σπουδάζει σύνθεση και ανακαλύψαμε μαζί την όπερα. Για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν μου άρεσε ιδιαίτερα η όπερα, αλλά πήγαμε στη Met και κάναμε την αρχή με τη La Bohème, μια εξαιρετική όπερα για να ξεκινήσει κανείς -τόσο συναισθηματική, με υπέροχη μουσική- οπότε άλλαξα γνώμη επί τόπου. Μετά αρχίσαμε να πηγαίνουμε σε άλλες όπερες, και πιο σύγχρονες, έργα περισσότερο απαιτητικά. Οπότε άρχισα να αναρωτιέμαι τι σημαίνει να είσαι συνθέτης μίας νέας όπερας».

Για το «She Came to Me», που είναι η έβδομη ταινία της, η Μίλερ έπρεπε να βυθιστεί σε αυτόν τον νέο κόσμο, ζητώντας συμβουλές από τον δάσκαλο του γιου της, συνθέτη Ντάνιελ Φέλσενφελντ και τον γενικό διευθυντή της Μετροπόλιταν Όπερα Πίτερ Γκελμπ, ο οποίος, όπως λέει, «μου μίλησε εκτενώς για τη διαδικασία της πρόβας και μου επέτρεψε να παρακολουθήσω τη μαγνητοσκόπηση μίας νέας σπουδαίας όπερα, με τίτλο L’Amour de Loin».

Όμως, για το πρωτότυπο τραγούδι της ταινίας, η Μίλερ στράφηκε σε μία εντελώς διαφορετική πηγή. «Όταν συζητούσαμε με τον συνθέτη της ταινίας, Μπράις Ντέσνερ για το ποιος θα μπορούσε να γράψει ένα τραγούδι για την ταινία, είπα ότι ήθελα ένα τραγούδι καθαρά αμερικανικό και διαχρονικό. Και ο Μπράις είπε, ”Λοιπόν, για αυτό υπάρχει ένα πρόσωπο, και είναι ο Μπρους Σπρίνγκστιν”. Αλλά φαινόταν ανέφικτο».

Open Image Modal
Ο Bruce Springsteen και η E Street Band live στο British Summer Time Hyde Park, Λονδίνο, 6 Ιουλίου 2023. (Photo by Vianney Le Caer/Invision/AP)
via Associated Press

Η Μίλερ είχε ήδη επαφή με τον Σπρίνγκστιν, καθώς της είχει δώσει την άδεια να χρησιμοποιήσει το «Dancing in the Dark» στην ταινία της «Maggie’s Plan» (2015).

«Αλλά το να του ζητήσω να γράψει ένα πρωτότυπο τραγούδι φαινόταν κάτι παραπάνω από χλωμό», προσθέτει. Τελικά, η Μίλερ βρήκε το θάρρος να απευθυνθεί στον μάνατζερ του Σπρίνγκστιν, ο οποίος στη συνέχεια απάντησε με ένα σημείωμα από τη σύζυγο του Μπρους, Πάτι, που έγραφε να τους στείλει την ταινία. «Την είδαν και τους άρεσε!. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό το τηλεφώνημα», λέει η Μίλερ. 

Τρεις μέρες μετά, η Ρεμπέκα Μίλερ έλαβε ένα νέο τραγούδι, το «Addicted to Romance», τίτλος που συνδέεται με μία ατάκα της ταινίας. 

Με πληροφορίες από EW