Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Game Changer in Digital Marketing

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Game Changer in Digital Marketing

Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου, το 1ο συνέδριο Game Changer in Digital Marketing, στην Κεντρική Σκηνή του Ιδρύματος Ωνάση. Το συνέδριο διοργανώθηκε από την 24MEDIA, τον μεγαλύτερο Όμιλο ψηφιακών μέσων, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας «Συμεών Γ. Τσομώκος». Στο συνέδριο συμμετείχαν περισσότεροι από 600 επαγγελματίες του ψηφιακού marketing και στελέχη εταιρειών.

Εξειδικευμένα στελέχη των εταιρειών The New York Times, Alibaba Group, Viber, TOMS, Copa90, Playbuzz, Parse.ly αναφέρθηκαν διεξοδικά στις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο του digital marketing και παρουσίασαν τις καλύτερες πρακτικές δίνοντας έναν ιδιαίτερα έντονο διεθνή χαρακτήρα στο συνέδριο.

Το συνέδριο άνοιξε ο Πρόεδρος του ΣΕΒ, κ. Θεόδωρος Φέσσας και ο ΓΓ ψηφιακής Πολιτικής, κ. Γιάννης Ταφύλλης ενώ ο ΓΓ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Δρ. Λευτέρης Κρέτσος παρουσίασε την πολιτική της κυβέρνησης για την ψηφιακή ενημέρωση.

Χορηγός της εκδήλωσης ήταν η WIND ενώ ως υποστηρικτές συμμετείχαν η Tempo OMD Hellas, η Globe One Digital, η Generation Y, το BCA College, το Athens Tech College. Επίσημος Αερομεταφορέας της εκδήλωσης ήταν η AEGEAN.

Χορηγοί Επικοινωνίας του συνεδρίου ήταν η Direction Business Network με το AdBusiness, Business Today, Αdvertising.gr, Βusinessnews.gr και η Huffington Post Greece.

Το Game Changer in Digital Marketing πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα των: GRECA, ΕΔΕΕ, ΕΕΔΕ, ΕΝΕΔ, ΙΑΒ, ΣΔΕ.

Game Changer
(01 of17)
Open Image Modal
Πρόσοψη Στέγης Ιδρύματος Ωνάση (credit:24 MEDIA)
(02 of17)
Open Image Modal
Κεντρική Σκηνή Ιδρύματος Ωνάση (credit:24 MEDIA)
(03 of17)
Open Image Modal
Θοδωρής Φέσσας, Πρόεδρος του ΣΕΒ (credit:24 MEDIA)
(04 of17)
Open Image Modal
Σταύρος Δρακουλαράκος, CEO 24MEDIA, Θ.Φέσσας, Πρόεδρος ΣΕΒ, Δημήτρης Μάρης, Πρόεδρος 24MEDIA (credit:24 MEDIA )
(05 of17)
Open Image Modal
Σταύρος Δρακουλαράκος, CEO 24MEDIA (credit:24 MEDIA)
(06 of17)
Open Image Modal
Πρόσοψη Στέγης Ιδρύματος Ωνάση (credit:24 MEDIA)
(07 of17)
Open Image Modal
Nelly Gocheva, Gloval Editor, T brand Studio, New York Times (credit:24 MEDIA)
(08 of17)
Open Image Modal
Olga Amangeldyeva, Head of Business Development Department at Alibaba Mobile, Dmitriy Lushnikov, Head of Marketing at Alibaba Mobile Business Group (credit:24 MEDIA)
(09 of17)
Open Image Modal
Ιωάννης Ταφύλλης, Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Πολιτικής (credit:24 MEDIA)
(10 of17)
Open Image Modal
Yael Shafrir, General Manager MENA, Playbuzz (credit:24 MEDIA)
(11 of17)
Open Image Modal
Philip Mitchelson, Marketing Director, Copa90, BigBalls Media (credit:24 MEDIA)
(12 of17)
Open Image Modal
Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market and YouTube in Google (credit:24 MEDIA)
(13 of17)
Open Image Modal
Γιώργος Τσαπρούνης, Corporate Affairs Executive Director (credit:24 MEDIA)
(14 of17)
Open Image Modal
Atanas Raykov, Head of Telecom Partnerships & General Manager CEE, Viber (credit:24 MEDIA)
(15 of17)
Open Image Modal
Παναγιώτης Βιτάκης, Senior Vice President Operations, Greek office Head Persado (credit:24 MEDIA)
(16 of17)
Open Image Modal
Λευτέρης Πετρούνιας, Χρυσός Ολυμπινίκης στους κρίκους (credit:24 MEDIA)
(17 of17)
Open Image Modal
Alessander Argenti, EMEA Social Media Manager, TOMS (credit:24 MEDIA)