H Flying Spur Speed με 635 ίππους τελευταία που φορά W12 κινητήρα

Η παραγωγή του πανίσχυρου μοτέρ σταμάτησε και αυτό την καθιστά μοναδική.
Open Image Modal
Flying Spur Speed
BENTLEY

Με μια έκδοση που προσφέρει ακόμα μεγαλύτερες επιδόσεις, η Bentley ολοκληρώνει τη νέα της γκάμα των μοντέλων Grand Tourer με την Flying Spur Speed, η οποία αποτελεί το κορυφαίο μοντέλο επιδόσεων που μαζί με την Flying Spur Mulliner αποτελούν τις δύο επιλογές του ενδιαφερόμενου αγοραστή μιας Flying Spur με κινητήρα W12, καθώς διακόπηκε η παραγωγή της Flying Spur W12 τον περασμένο Μάϊο.

Η Flying Spur Speed τοποθετείται πάνω από την έκδοση S και διαθέτει επιπλέον ισχύ κατά 85 ίππους και 130 Nm περισσότερη ροπή, φθάνοντας τους 635 ίππους και 900 Nm ροπής, επιταχύνοντας στα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 333 χλμ./ώρα.
Η Flying Spur Speed χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα μετάδοσης της Continental GT, με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων της ZF, προσφέροντας ομαλή επιτάχυνση, ταχύτερες αλλαγές σχέσεων και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου. Οι ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων επιτυγχάνονται με την προ-επιλογή της επόμενης σχέσης, μειώνοντας την απώλεια της ροπής στους τροχούς, ενώ την ίδια στιγμή βελτιώνουν την απόδοση. Η μέγιστη ταχύτητα των 333 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται με την 6η σχέση, με τις υπόλοιπες δύο (7η και 8η) να είναι overdrive, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης.

Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης της Flying Spur Speed έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε υπό κανονικές συνθήκες να στέλνει περισσότερη ισχύ και ροπή στους πίσω τροχούς. Ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και της ολίσθησης των τροχών, θα στείλει αυτόματα την κίνηση και στον εμπρός άξονα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζει βελτιωμένη συμπεριφορά μέσα στις καμπές, ενώ η τετρακίνηση εξαλείφει ουσιαστικά το φαινόμενο της υποστροφής χαρίζοντας στην Flying Spur Speed απόλυτη ισορροπία.

Η κατανομή της ροπής διαφέρει ανάλογα με το επιλεγμένο οδηγικό προφίλ (Drive Dynamics Mode). Στα προγράμματα «Comfort» και «Bentley» το σύστημα μεταφέρει έως και 480 Nm στους εμπρός τροχούς, προσφέροντας καλύτερη πρόσφυση και οδηγησιμότητα. Στο «Sport» η προσφερομένη ροπή στον εμπρός άξονα περιορίζεται στα 280 Nm, με το μεγαλύτερο ποσοστό να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, δίνοντας μια πιο σπορ αίσθηση, ενώ δεν λείπει και η τεχνολογία «torque-vectoring-by-brake system», με το αυτοκίνητο να φρενάρει ελαφρά τον εσωτερικό πίσω τροχό στην είσοδο της στροφής για να βελτιώσει το turn-in του εμπρός άξονα.

Η στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετραδιεύθυνση (Electronic All-Wheel Steering) βελτιώνει τόσο τη σταθερότητα της Flying Spur Speed στις υψηλές ταχύτητες όσο και την ευελιξία της μέσα στο αστικό περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια των ελιγμών χαμηλής ταχύτητας οι πίσω τροχοί κινούνται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αίσθηση της μείωσης του μεταξονίου, τη μείωση του κύκλου στροφής, την αύξηση της ευελιξίας και την αισθητά ευκολότερη διαδικασία στάθμευσης.

Αντίθετα, στις υψηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί έχουν την ίδια φορά με τους εμπρός, αυξάνοντας τη σταθερότητα και καθιστώντας πιο ασφαλείς τις προσπεράσεις και τις αλλαγές κατεύθυνσης.

Το Bentley Dynamic Ride System έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει τόσο τον χειρισμό του αυτοκινήτου, όσο και την οδηγική άνεση. Ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V ελέγχει μια ηλεκτρονική μονάδα που διαχειρίζεται τη λειτουργία των ενεργών αντιστρεπτικών ράβδων, τροποποιώντας on demand την ακαμψία τους, μειώνοντας έτσι τις κλίσεις στις στροφές.

Η Bentley Flying Spur Speed μοιράζεται με την Continental GT τα μεγαλύτερα ατσάλινα φρένα στον κόσμο, με τους εμπρός δίσκους να έχουν διάμετρο 420 χλστ.

Τα γνωστά στιλιστικά στοιχεία «Speed» είναι και εδώ εμφανή, με τη μαύρη γυαλιστερή γρίλια, τους προβολείς και τα πίσω φωτιστικά σώματα να διαθέτουν σκούρο φινίρισμα, ενώ δεν λείπουν τα αντίστοιχα λογότυπα στα εμπρός φτερά.

Οι τροχοί Speed των 22 ιντσών είναι στάνταρ, ενώ ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο στιλιστικά πακέτα, το Styling Specification με carbon διακοσμητικά στοιχεία στο εμπρός splitter, στις πλαϊνές ποδιές, στον πίσω διαχύτη και την αεροτομή, ή το Blackline Specification.

 

Open Image Modal
BENTLEY

 

Η καμπίνα της Flying Spur Speed διαθέτει ένα νέο μοναδικό χρωματικό ύφος που περιλαμβάνει τη χρήση του υφάσματος μικροϊνών Dinamica. Η Bentley χρησιμοποιεί στο νέο της μοντέλο το ύφασμα Dinamica Pure, το οποίο σε σχέση με το κανονικό Dinamica, διαθέτει σε ποσοστό 73% ανακυκλωμένο πλαστικό. Οι χρωματικές επιλογές στο εσωτερικό είναι πλέον 15, όλες με βάση το δέρμα.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διαθέτει νέα γραφικά τα οποία αντλούν τις επιρροές τους από πολυτελείς χρονογράφους. Επίσης, τα εμπρός καθίσματα έχουν 24 διαφορετικές ρυθμίσεις και 14 τα πίσω, όλα είναι θερμαινόμενα και αεριζόμενα, διαθέτουν λειτουργία μασάζ, καθώς και μνήμες δύο θέσεων.

Open Image Modal
BENTLEY