Οδηγούμε τη νέα BMW 420i Gran Coupe

Εντυπωσιακή στην όψη, κοφτερή στον δρόμο, πολυτελής σε εξοπλισμό
Open Image Modal
D.Balis

 

Οι σχεδιαστές της BMW, βάζοντας, πλέον, σε όλα τα νέα μοντέλα αυτή τη «ψαρωτική» μάσκα, με τα δύο νεφρά, είπαν να τρελάνουν κόσμο και το πετυχαίνουν. Διότι είναι το πρώτο και ίσως το κυρίαρχο στοιχείο της εμφάνισης των νέων BMW, σε βαθμό που προκαλεί το μάτι.

Ετσι ένιωσα οδηγώντας τη νέα BMW 420i Gran Coupe, η οποία εξοπλισμένη με το ειδικό πακέτο Μ, έγινε ακόμα πιο εκκεντρική, καθηλώνοντας τα βλέμματα.

Εκτός από το καθηλωτικό μπροστινό τμήμα, με τη μάσκα και τις εισαγωγές στις άκρες, τα LED φωτιστικά, οι χωμένες χειρολαβές, το περίγραμμα αλουμινίου στις πόρτες, οι 19άρες ζάντες του Μ πακέτου, και ο πίσω διαχύτης με τις δύο απολήξεις στις άκρες, κάνουν την 420i Gran Coupe να δείχνει ολοκληρωμένη, παρά την κάπως συντηρητική πλευρική της εικόνα, ενώ αυτό το χρώμα, το κυπαρισσί που δεν είναι συνηθισμένο, είναι ακόμα πιο θελκτικό.

Πέρα από τις συστάσεις, με 4,783 μ. μήκος, το αμάξωμα είναι πράγματι μεγάλο και επιβλητικό στον δρόμο, χαμηλωμένο όσο πρέπει και με άνετους χώρους για 4 επιβάτες, διότι μόνο 4 καθίσματα έχει.

 

Open Image Modal
D.Balis
Open Image Modal
D.Balis

 Η καμπίνα είναι εξίσου εντυπωσιακή, με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα στο κόκπιτ, που διαθέτει οθόνη αφής 12,3 ιντσών του συστήματος ενημέρωσης / ψυχαγωγίας iDrive, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει οθόνη 10,25 ιντσών.

Η διχρωμία στο ταμπλό, το σπορ τιμόνι, οι πενταλιέρες αλουμινίου, ο λεβιές για το 8άρι αυτόματο κιβώτιο (αρχίζουμε να ξεχνάμε στις BMW τα μηχανικά κιβώτια), ο περιστροφικός διακόπτης για το iDrive, και τα δερμάτινα καθίσματα, με δυνατότητα προέκτασης του πάγκου των μπροστινών, ανάλογα πώς βολεύει τα πόδια οδηγού και συνοδηγού, κάνουν την καμπίνα εμφανίσιμη, λειτουργική και άνετη.

Εξίσου ικανοποιητικό, με 470 λίτρα όγκου, είναι και το πορτ-μπαγκάζ, καθώς θα χωρέσει όλες τις αποσκευές των επιβατών και ίσως αφήσει και χώρο ελεύθερο.

Η νέα BMW 420i Gran Coupe εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, που αποδίδει 184 ίππους και 300 Nm ροπής, που χαρίζουν αρκετά σβέλτη επιτάχυνση, με 7,9 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, αν και με αυτό το μεγαθήριο θα ήθελες παραπάνω ισχύ, για να τραβήξει καλύτερα 1.695 κιλά του αμαξώματος.

Open Image Modal
D.Balis
D.Balis

Όχι ότι δεν θα κινηθεί ικανοποιητικά, αλλά ακόμα και στη sport ρύθμιση να βάλεις την επιλογή, νιώθεις ότι θέλεις το κάτι παραπάνω. Ο μέσος οδηγός στο normal θα κινηθεί άνετα, ενώ στο eco θα αναζητήσει και μικρότερη κατανάλωση, από τα περίπου 9 λίτρα στα 100 χλμ., της μέσης τιμής που διαπιστώσαμε.

Στιβαρή στον δρόμο, με πολύ καλή αεροδυναμική, κοφτερό τιμόνι και κλασική πίσω κίνηση που δεν σε αφήνει να το παρακάνεις το σύστημα ευστάθειας, μπορείς να κινηθείς σαν αίλουρος και με απόλυτη ησυχία, διότι οι μηχανικοί έκαναν εντυπωσιακή δουλειά στη ηχομόνωση.

Η νέα BMW 420i Gran Coupe είναι ένα μοντέλο για ψαγμένους, γι αυτούς που θέλουν τη διαφορετικότητα.