Πώς συναρμολογείται μια μπαταρία ηλεκτρικού Peugeot

Ειδικά εκπαιδευμένοι μηχανικοί στα ευρωπαϊκά εργοστάσια της εταιρείας σε: Ισπανία, Σλοβακία και Γαλλία.
Open Image Modal
.
CREDITS PEUGEOT

Η ηλεκτροκίνηση είναι η τάση της εποχής, αλλά και η πρόκληση, σε κάθε επίπεδο. Ακόμα και η συναρμολόγηση των ηλεκτρικών οχημάτων απαιτεί ξεχωριστή, σχολαστική διαδικασία.

Στην Peugeot, οι ειδικά εκπαιδευμένοι μηχανικοί της στα ευρωπαϊκά εργοστάσια της εταιρείας σε: Ισπανία, Σλοβακία και Γαλλία, χρειάζονται περίπου 60 λεπτά για να συναρμολογήσουν κάθε μονάδα μπαταρίας 50 kWh (προσυναρμολογημένες κυψέλες και εξαρτήματα). Απαιτούνται 90 λεπτά για τις μεγαλύτερες μονάδες 75 kWh και η ομάδα των μηχανικών υποβάλλει κάθε μπαταρία σε μια σειρά κρίσιμων δοκιμών. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε μονάδα είναι εγγυημένη με πολιτική εγγύησης 8 ετών/160.000 χιλιομέτρων για το 70% της χωρητικότητας φόρτισής της, ενώ απαιτούνται 15 λεπτά δοκιμής, για να δρομολογηθούν οι μπαταρίες προς τη διαδικασία συναρμολόγησης.

Η πρώτη δοκιμή προσομοιώνει τη λειτουργία της μπαταρίας σε ένα όχημα για την επικύρωση της αξιοπιστίας, ακολουθεί μια δοκιμή η οποία διεγείρει την μπαταρία για την μέγιστη απόδοσή της, ενώ η τελευταία δοκιμή είναι μια δοκιμή σφράγισης. Η μπαταρία συμπιέζεται με αέριο για έλεγχο διαρροών παρακολουθώντας την απώλεια πίεσης. Μια σωστή στεγανοποίηση θα αποτρέψει το νερό ή άλλα στοιχεία να εισχωρήσουν μέσα στις κυψέλες της μπαταρίας και να θέσουν σε κίνδυνο τον κύκλο ζωής ή την απόδοσή της.

Open Image Modal
.
CREDITS PEUGEOT

Οι τεχνικοί που δοκιμάζουν και συναρμολογούν τις μπαταρίες των οχημάτων Peugeot προέρχονται από τα εργοστάσια του ομίλου Stellantis. Επιλέγονται με βάση τις δεξιότητές τους στην ηλεκτροκίνηση και λαμβάνουν ειδική εκπαίδευση. Ως συνέπεια της ενεργειακής μετάβασης και του αυξανόμενου μείγματος ηλεκτροκίνητων μοντέλων, η Peugeot αυξάνει τον αριθμό των τεχνικών που διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα για τη συναρμολόγηση και την εργασία σε ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Σημειώνεται ότι η Peugeot ενισχύει περαιτέρω τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της. Το νέο 408 το οποίο αναμένεται σύντομα, θα λανσαριστεί με δύο Plug-In υβριδικά κινητήρια σύνολα, 180 ίππων και 225 ίππων τα οποία ήδη εφοδιάζουν το νέο 308. Και τα δύο νέα αυτά μοντέλα κατασκευάζονται με βάση την εξέλιξη της προηγμένης πλατφόρμας EMP2.

Η ηλεκτροκίνηση της γαλλικής μάρκας επιταχύνεται, ενώ στη γκάμα έχει προστεθεί και το νέο 308 και αλλά και τα 100% ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Το 2022, η γκάμα των μοντέλων Peugeot είναι εξηλεκτρισμένη σε ποσοστό μεγαλύτερο από το 70%. Στην Ευρώπη δε, το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρονιάς, 1 στα 4 επιβατικά Peugeot που ταξινομήθηκαν είναι ηλεκτρικά/υβριδικά.

Καταλήγοντας, μέχρι το 2025, το 100% της σειράς μοντέλων της Peugeot θα προσφέρει μια ηλεκτροκίνητη έκδοση.