Πέντε πράγματα που θα αλλάξουν στο μέλλον στις υπηρεσίες των ξενοδοχείων

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ, πόσο θα αλλάξουν οι υπηρεσίες των ξενοδοχείων στο μέλλον; Ήρθε η ώρα να πάρεις τις απαντήσεις που ήθελες.
Open Image Modal
Πέντε πράγματα που θα αλλάξουν στο μέλλον στις υπηρεσίες των ξενοδοχείων

Παίρνεις την άδειά σου και ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις τις διακοπές σου. Είτε πρόκειται για μια μίνι κοντινή απόδραση ένα Σαββατοκύριακο, είτε για ένα πιο μακρινό ταξίδι. Και έρχεται η κρίσιμη στιγμή. Η στιγμή που καλείσαι να επιλέξεις το ξενοδοχείο που θα μείνεις. Οι απαιτήσεις πολλές. Δεν αρκεί απλά ένα όμορφο δωμάτιο και ένα καλό κρεβάτι για να απολαύσεις τον ύπνο σου. Θες αυτό το κάτι παραπάνω που μπορεί να κάνει τη διαμονή σου αξέχαστη.

Αν πάλι ανήκεις στην απέναντι κατηγορία τα πράγματα δεν αλλάζουν και πολύ. Αν δηλαδή διαθέτεις ή είσαι μέλος μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης  το σίγουρο είναι πως θες να αφήνεις τους πελάτες ικανοποιημένους σε τέτοιο βαθμό, που να θέλουν να έρθουν ξανά και ξανά. Εύκολο.

Θα φανταζόσουν, λοιπόν, ποτέ ότι – για παράδειγμα - η ντουζιέρα μπορεί να μετατραπεί σε προσωπικό σπα, κάνοντάς σου χαλαρωτικό μασάζ; Ή ότι θα το κινητό σου μπορεί να γίνει ο προσωπικός σου σεφ; Αυτά που φαντάζεσαι, μπορούν να γίνουν πραγματικότητα.

Για να μην αναρωτιέσαι πώς και τι, ο Κωτσόβολος εξήγησε πώς ακριβώς θα γίνουν όλα τα παραπάνω μέσα από τη συμμετοχή του ως Gold Sponsor στο 3ο Hotel Tech Conference στις 7 Φεβρουαρίου στο Wyndham Grand Hotel, εκεί όπου για 3η συνεχή χρονιά λήφθηκαν σημαντικές αποφάσεις για την επιλογή και διαχείριση των τεχνολογικών υποδομών των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων.

Ο Κωτσόβολος παρουσίασε τον νέο κατάλογό του και μαζί τις 5 τεχνολογίες από το μέλλον που θα αλλάξουν τις υπηρεσίες των ξενοδοχείων. Με λίγα λόγια, παρουσίασε όλα εκείνα που θα έρθουν για να κάνουν τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο όνειρο. Για να γίνει αυτό είναι πολύ σημαντικό οι τουριστικές μονάδες φιλοξενίας να αφομοιώσουν τις σύγχρονες τεχνολογίες.

Συγκεκριμένα:

 - Ξέχνα τις κάρτες και τα κλειδιά που είναι τόσο εύκολο να χάσεις. Η πόρτα του ξενοδοχειακού δωματίου, οι κουρτίνες, ο φωτισμός και ο κλιματισμός ανοίγουν από το κινητό σου.

 - Αν είσαι από εκείνους που “ιδρώνουν” στην ιδέα των μικροβίων, σου έχουμε καλά νέα. Τα μικρόβια σε κάθε μπάνιο του ξενοδοχείου περιορίζονται, αφού ακόμα και το καζανάκι είναι touchless.

 - Η ντουζιέρα μετατρέπεται στο προσωπικό σου σπα, κάνοντάς σου ένα χαλαρωτικό μασάζ. Πόσο τέλειο να απολαμβάνεις ένα υπέροχο ζεστό μπάνιο και μασάζ μετά από μερικές δύσκολες και κουραστικές μέρες;

 - Το κινητό σου μετατρέπεται στον προσωπικό σου σεφ, που μαγειρεύει για σένα τα πιο απολαυστικά γεύματα.

 - Το μενού των εστιατορίων γίνεται ψηφιακό και παίρνει από μόνο τους τις παραγγελίες των πελατών. Ωραία και απλά.

 - Το μηχανοστάσιο γίνεται έξυπνο και σε ενημερώνει real time για την κατανάλωση του ξενοδοχείου σου.

Το συνέδριο σε έξι bullets:

Ασφάλεια, εξοπλισμός, ψηφιακές τεχνολογίες, Digital Marketing, online κρατήσεις, προβολή μέσω των Social Media, ΤV & Entertainment. Όλα αυτά (και περισσότερα) τα τσεκάρουμε κάθε φορά που καλούμαστε να επιλέξουμε σε ποιο ξενοδοχείο θα μείνουμε. Ακόμη και η προβολή στα social media είναι ένα κομμάτι που μπορεί να σου δείξει πολλά για την επιλογή που πρόκειται να κάνεις.

Γι’ αυτό και είναι εξαιρετικά σημαντικές οι επενδύσεις  των ξενοδοχείων στις νέες τεχνολογίες για την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουν, την ενίσχυση της λειτουργικότητας στις επιχειρησιακές διεργασίες και την εξοικονόμηση κόστους. Αυτά ήταν και τα βασικά θέματα συζήτησης/ανάλυσης στο 3ο Hotel Tech Conference στις 7 Φεβρουαρίου στο Wyndham Grand Hotel.

Οι πυλώνες πάνω στους οποίους κινήθηκε το συνέδριο είναι:

 

  • Business IT: Στην ενότητα αυτή συζητήθηκαν λύσεις για hardware, software και οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες στο τομέα του Business IT αναβαθμίζοντας έτσι τα δίκτυα των ξενοδοχείων, ενισχύοντας την παραγωγικότητα τους αλλά κα την εξοικονόμηση πόρων.
  • Communication Solutions: Από εξοπλισμό Wi-Fi που είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι ενός ξενοδοχείου, ενοποιημένες λύσεις επικοινωνίας αλλά και τοπική δικτύωση είναι πολύ σημαντικά θέματα για την παροχή υπηρεσιών στους επισκέπτες των ξενοδοχείων. Αυτό είναι ένα σημαντικό κομμάτι του συνεδρίου που περιλαμβάνει δικτύωση, επικοινωνία και πρόσβαση στο Ίντερνετ.
  • Digital Marketing & Online Reservation: Στο κομμάτι αυτό συζητήθηκαν οι online κρατήσεις, η προβολή μέσω διαδικτύου, Social Media αλλά και mobile εφαρμογές. Η συζήτηση βασίστηκε στο πώς μπορούν αξιοποιηθούν οι ψηφιακές τεχνολογίες καλύτερα για να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα.
  • Energy: Συζητήθηκε η διαχείριση ενεργειακών πόρων που αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τα ξενοδοχεία. Αυτό μπορεί να βελτιωθεί με τις νέες τεχνολογίες φωτισμού, σύγχρονες λύσεις κλιματισμού, αισθητήρες θερμοκρασίας και τέλος οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
  • TV & Entertainment: Η χρήση της τηλεόρασης όπου σε ένα ξενοδοχείο είναι σαν ένα δια δραστικό εργαλείο που προσφέρει υπηρεσίες και εφαρμογές. Συζητήθηκαν τα νέα μοντέλα τηλεοράσεων, δικτυακός εξοπλισμός αλλά και οι λύσεις του Digital Signage.
  • Security & Safety: Συζητήθηκε η ασφάλεια των πελατών, του προσωπικού αλλά και των εγκαταστάσεων/υποδομών.