Πλαγιολισθήσεις στον πάγο με τα 1.914 ηλεκτρικά άλογα του Rimac Nevera

Το νέο μοντέλο της Rimac ολοκλήρωσε τις τελευταίες χειμερινές δοκιμές πριν από τις πρώτες παραδόσεις πελατών.
Open Image Modal
RIMAC
RIMAC

Ολα τα μοντέλα που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στην αγορά, υποβάλλονται σε εξαντλητικές δοκιμές, σε ακραίες καιρικές συνθήκες, από υψηλές έως πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Rimac Nevera, δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Ετσι, λοιπόν, ολοκλήρωσε δύο εβδομάδες εντατικών χειμερινών δοκιμών στο κέντρο Sottozero της Pirelli κοντά στον Αρκτικό Κύκλο, στη Σουηδία.

Με τις θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια της ημέρας να είναι ασυνήθιστα ζεστές, η ομάδα της Rimac δοκίμασε κυρίως τη νύχτα, όταν οι θερμοκρασίες ήταν πολύ χαμηλές (-15 βαθμοί Κελσίου), ώστε να διαπιστωθεί η λειτουργία των βελτιωμένων συστημάτων: ABS, το ESP και torque-vectoring, πριν από την παράδοση των πρώτων αυτοκινήτων παραγωγής.

 

 

Έχοντας ήδη υποβληθεί σε χρόνια προσομοίωσης και δοκιμών, το πλήρως ηλεκτρικό Rimac Nevera των 1.914 ίππων έχει ήδη περάσει τις δοκιμές έγκρισης στις ΗΠΑ και την ΕΕ, και πρόκειται να παραδοθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο μέσα στους επόμενους δύο μήνες. Στη Σουηδία, η εταιρεία είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το Nevera με τα προτεινόμενα χειμερινά ελαστικά – Pirelli P Zero Winter, που φέρουν συγκεκριμένη σήμανση στο πλευρικό τοίχωμα, η οποία μαρτυρά τις εργασίες κοινής ανάπτυξης που πραγματοποιεί η Pirelli σε συνεργασία με τη Rimac. Τα τυπικά «καλοκαιρινά» ελαστικά της Nevera είναι τα Michelin Pilot Sport 4S.

«Για εμάς, αυτή η διαδικασία δοκιμής σε κρύο καιρό ήταν μια ευκαιρία να βάλουμε το τελευταίο 0,1% που απέμενε στο Nevera, διασφαλίζοντας ότι θα είναι τέλειο μόλις οι ιδιοκτήτες μας αρχίσουν να το παραλαμβάνουν. Αυτό που θέλαμε επίσης να αναπτύξουμε, ήταν ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να το οδηγήσει και να το απολαύσει, εξίσου, από τον πιο έμπειρο μέχρι τον πιο άπειρο οδηγό. Η εύρεση αυτής της ισορροπίας ασφαλούς οδήγησης σε ένα αυτοκίνητο 1.914 ίππων, με τέσσερις ανεξάρτητους ηλεκτρικούς κινητήρες, ήταν ο στόχος μας από την πρώτη μέρα», ανέφερε ο Mate Rimac, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Rimac.

Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο εσωτερικό της Rimac Automobili, το Nevera περιορίζεται σε μόλις 150 μονάδες. Με την μπαταρία 120 kWh, 6960 κυψελών που αποδίδει 1914 ίππους και 2360 Nm ροπής, το Nevera επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 412 χλμ./ώρα και επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,85 δευτερόλεπτα, όντας το αυτοκίνητο με την καλύτερη επιτάχυνση στον κόσμο.