Το Beat έγινε Free Now και επεκτείνεται σε ηλεκτρικά ποδήλατα και πατίνια

Μεγάλη αλλαγή, καθώς ενσωματώνεται στο κορυφαίο ευρωπαϊκό App μετακίνησης.
|
Open Image Modal
NurPhoto via Getty Images

Μια, δεύτερη, μεγάλη αλλαγή σημειώνεται στη Beat, την οποία γνωρίσαμε ως εφαρμογή, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να καλούν ταξί για την εξυπηρέτησή τους.

Η εταιρεία που ξεκίνησε το 2011 ως startup Taxibeat, από τέσσερις Ελληνες με επικεφαλής τον Νίκο Δανδράκη, εξαγοράστηκε το 2017 από την κοινοπραξία των BMW Group και Mercedes-Benz Group, που δημιούργησαν τη Free Now και τώρα, έπειτα από 5 χρόνια, ήρθε η στιγμή να μετονομαστεί σε Free Now, ώστε να υπάρχει ομοιογένεια σε όλες τις χώρες.

Η κίνηση αυτή θα μπορούσε να γίνει και νωρίτερα, αν δεν υπήρχε η πανδημία.Πάντως, αυτή η δεύτερη αλλαγή της εταιρείας, διότι περί τέτοιας πρόκειται που διαχειρίζεται την εφαρμογή, συνοδεύεται και από μια ακόμα αλλαγή, καθώς πέραν των ταξί, η εφαρμογή θα καλύπτει και άλλες υπηρεσίες μικροκινητικότητας. 

Η αρχή γίνεται με τα ηλεκτρικά ποδήλατα του παρόχου μικροκινητικότητας RideMovi, από τη Σουηδία. Ετσι, για πρώτη φορά οι Έλληνες χρήστες θα μπορούν, να κάνουν κράτηση ηλεκτρικών ποδηλάτων.

Σύντομα θα ακολουθήσουν τα ηλεκτρικά πατίνια (eScooters) καθώς και άλλες υπηρεσίες, όπως το car sharing, μέχρι και μέσα μαζικής μεταφοράς, εφόσον, βέβαια, δείξουν ενδιαφέρον συνεργασίας.

Σε περισσότερες από 150 πόλεις σε 10 χώρες της Ευρώπης

Αξίζει να σημειωθεί ότι  η εφαρμογή Free Now, που είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 150 πόλεις σε 10 χώρες της Ευρώπης, με 30 εκατ. χρήστες, έχει 12 συνεργάτες μικροκινητικότητας.

Τώρα, η διαδικασία μετάβασης των 8.000 ταξί που είναι εγγεγραμμένα, από την εφαρμογή Beat στη Free Now, έχει ξεκινήσει και εξελίσσεται με γρήγορο ρυθμό, και οι οδηγοί ταξί θα έχουν την ευκαιρία πρόσβασης σε επιβάτες από όλη την Ευρώπη, οι οποίοι θα επισκέπτονται τη χώρα μας.

Ως προς τους πολίτες που κάνουν χρήση της εφαρμογής, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, θα έχουν επιλογή μεταξύ τριών τύπων στόλου: Το «Ταξί», με όλα τα συνεργαζόμενα ταξί να βρίσκονται στο συγκεκριμένο στόλο, στοχεύει στη γρήγορη εξυπηρέτηση του επιβάτη.

Το «Comfort ταξί», αποκλειστικά με νεότερα οχήματα ηλικίας έως και 5 ετών, δίνει παραπάνω έμφαση στην άνεση, ενώ το «Eco ταξί», αποκλειστικά με ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, εξασφαλίζει πιο πράσινες διαδρομές.

Ο Comfort στόλος θα δέχεται μόνο ηλεκτρονική πληρωμή, ενώ ο Eco στόλος θα είναι αρχικά διαθέσιμος στο κέντρο της Αθήνας και σε πολλά σημεία του Δήμου Θεσσαλονίκης. 

Επίσης, παρά την αλλαγή αυτή, η Free Now στην Ελλάδα θα συνεχίσει με την ίδια ομάδα του Beat σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο τη διεύρυνση του δικτύου.

Customer Support Hub στην Αθήνα

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, ως προς την εξυπηρέτηση των χρηστών – πολιτών που ήθελαν να κάνουν κράτηση ταξί, η εταιρεία έχει καταφέρει να εξυπηρετήσει γρήγορα 9 στους 10 πολίτες, παρά τη μεγάλη ζήτηση, λόγω και της αύξησης του τουρισμού.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό της Ελλάδας, είναι ότι λειτουργεί το Customer Support Hub στην Αθήνα, υποστηρίζοντας ξένες αγορές, αρχικά τις γερμανόφωνες, συνεχίζει σε γαλλόφωνες και έπεται συνέχεια. 

Παράλληλα, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα της υβριδικής εργασίας και υπάρχουν άνθρωποι σε διάφορες πόλεις που εργάζονται από το σπίτι τους.Εξαλλου, η εταιρεία χαρακτήρισε το 2021 ως την καλύτερη χρονιά της, με 10,4 εκατ. διαδρομές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Καταλήγοντας, το Beat θα συνεχίσει να λειτουργεί και να παρέχει τις υπηρεσίες του στη Λατινική Αμερική.

Κατά την παρουσίαση της αλλαγής του ονόματος, παρόντες ήταν ο Χρίστος Δήμας, υφυπουργός Ερευνας και Τεχνολογίας καθώς και ο Γιάννης Ξιφαράς, γενικός γραμματέας Μεταφορών, ο οποίος ανέφερε ότι επέρχονται αλλαγές και στη διαλειτουργικότητα.

Μάλιστα ανέφερε ότι ετοιμάζεται και η χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, αντί εισιτηρίου ή κάρτας διαδρομών, για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

«Μέσω του Free Now, οι Έλληνες επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν στην Ευρώπη έχοντας πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα λύσεων μετακίνησης όπως το carsharing, τα eScooters, τα eBikes, τα eMopeds και φυσικά τα ταξί, σε περισσότερες από 150 πόλεις, σε 10 χώρες.

Ανυπομονούμε να παρέχουμε στους επιβάτες μας ακόμα περισσότερες επιλογές σε κάθε προορισμό τους και στους οδηγούς μας διεθνές πελατολόγιο από όλη την Ευρώπη», επισημαίνει ο Thomas Zimmermann, CEO της Free Now, ενώ η Άσπα Τοπαλίδου, γενική διευθύντρια της εταιρείας για την ελληνική αγορά, τόνισε ότι: «Η ελληνική αγορά γίνεται μέρος του ευρωπαϊκού Super App Μετακίνησης.

Κι ενώ το ταξί θα βρίσκεται στον επίκεντρο των υπηρεσιών μας, μεταβαίνουμε σταδιακά στην εποχή του Mobility-As-A-Service.

Με τη FREE NOW, θέλουμε να αλλάξουμε ξανά τις υπηρεσίες μετακίνησης όπως ήδη κάναμε με τη BEAT, διατηρώντας τόσο τις θέσεις εργασίας μας στην Ελλάδα όσο και το μεγαλύτερο δίκτυο οδηγών ταξί στη χώρα».