Νέο θερμικό κινητήρα και καύσιμο μειωμένων ρύπων ετοιμάζουν Hyundai, Aramco και KAUST

Στόχος η μείωση των εκπομπών μέσω δοκιμών σε υβριδικά οχήματα
Open Image Modal
HYUNDAI
HYUNDAI

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση έχει ξεκινήσει, όμως δεν είναι εύκολη υπόθεση και πολλοί κατασκευαστές υιοθετούν, μεσοπρόθεσμα, λύσεις που περιορίζουν κατά πολύ τις εκπομπές ρύπων.

Ο όμιλος Hyundai, σε συνεργασία με την εταιρεία πετρελαίου της Σαουδικής Αραβίας (Aramco) και το King Abdullah University of Science and Technology (KAUST), θα ερευνήσουν και θα αναπτύξουν από κοινού ένα προηγμένο καύσιμο για κινητήρες εξαιρετικά λιτής καύσης, στοχεύοντας στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ενός οχήματος.

Ουσιαστικά, θα έχουμε ένα νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης, που θα λειτουργεί με καύσιμο e-fuel, από φιλικό προς το περιβάλλον υδρογόνο, που παράγεται από ηλεκτρόλυση νερού με χρήση ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας, και διοξείδιο του άνθρακα, με αποτέλεσμα 80% χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Ο εξαιρετικά λιτής καύσης κινητήρας διαθέτει μια φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία που αυξάνει τη θερμική απόδοση και την οικονομία καυσίμου σε σύγκριση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, οδηγώντας σε περαιτέρω μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Η συνεργασία στοχεύει να επαληθεύσει κατά πόσο μπορούν να μειωθούν οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα όταν το e-fuel χρησιμοποιείται σε υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα.

Σημειώνεται ότι η Hyundai έχει ανακοινώσει τον οδικό της χάρτη Carbon Neutrality 2045, δεσμευόμενη να πετύχει ουδετερότητα άνθρακα στα προϊόντα της και τις δραστηριότητές της παγκοσμίως έως το 2045.