Στην ΤΕΡΝΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ η ηλεκτροκίνηση στη γραμμή τρένου Κιάτο – Ροδοδάφνη

Κατατέθηκαν προσφορές και για το τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα και για τη Β’ Φάση του σταθμού της Αθήνας.
Open Image Modal
sdv
MotionTeam

Με ποσοστό έκπτωσης 18,34%, η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ αναλαμβάνει το έργο της ηλεκτροκίνησης και της σηματοδότησης, στη διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη, η οποία ήδη λειτουργεί από το καλοκαίρι του 2020.

Το έργο, κόστους 83,97 εκατ. ευρώ, για 70,6 χλμ. διαδρομής, δημοπράτησε η ΕΡΓΟΣΕ και πλέον απομένει να περάσει η σύμβαση από το Συμβούλιο της Επικρατείας και εν συνεχεία να κυρωθεί από τη Βουλή.

Από τη στιγμή των εργασιών, υπολογίζεται η παράδοση σε 30 μήνες, ήτοι 2,5 χρόνια, ώστε το 2024-2025 να έχουμε τρένα που θα αναπτύσσουν υψηλές ταχύτητες.

Επίσης, για το τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα (ηλεκτροκίνηση σε μήκος 81,4 χλμ.) και για τη Β’ Φάση του σταθμού της Αθήνας (σύνδεση με μετρό κλπ.), τρεις εταιρείες κατέθεσαν προσφορές: η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, η ΑΒΑΞ και η κοινοπραξία ΙΝΤΡΑΚΑΤ – ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ. Στις 5 Νοεμβρίου θα γνωρίζουμε ποια εταιρεία μειοδότησε.